Toon posts:

56K Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag Mensen
Ik zit met t volgende probleem:

Mn broertje was aan t internetten, verbinding verbrak en win ME ga allemaal
foutmeldingen, welke? geen idee mn broertje
resette de boel..... :'(

PC starte weer opnieuw op, we zagen het begin beeld staan vd videokaart
"Asus V7700 Deluxe etc...." van on 2 regels lang.

Het beeld werd helemaal zwart en er kwam een knipperend laag streepje links boven in beeld. En bleef daar hangen.

Battarij uit t mobo gehaald en duz gereset, pc werkt weer maar als ik online wil dan bel ik in...en dan na het piepen moet ie w8woord etc controleren maar voordat ie dat doet blijft ie een poos hangen en zegt "pc waarop u inbeld neemt niet op" ander moden 33k extern werkt gewoon.

Win ME opnieuw geinstalleerd geen effect... oja t moden is van Trust.

Iemand een tip?

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Druk het modem (en meteen alle kaartjes) eens goed aan, of haal ze er allemaal uit en doe ze er weer opnieuw in. Als dit niet helpt zou je ook hetzelfde kunnen doen met het geheugen (en als je durft de proc).

Verwijderd

Topicstarter
Done it already....

Verwijderd

meestal als je die msg krijgt, "Andere modem neemt niet op", dan moet je gewoon op een ander inbelpunt van je ISP proberen (wel lokaal).
Het kan zijn dat je een verkeerde init-string voor je modem gebruikt. Probeer eens naar Start->Settings->Control Panel->Modems te gaan, daar Properties->Advanced en dan bij Init String vul je in ATZ. Als die niet werkt, probeer je AT&F.

Alles OK'en en nog eens proberen.

Als je geen geluid hoort van inbellen, dan de PC rebooten. Als je wel geluid hoort, maar het klinkt anders dan anders, gewoon stoppen met inbellen en meteen nog eens proberen.

Verwijderd

Topicstarter
late reactie... sorry

Ik kan dat Init String nergens vinden, kheb um gezocht maar....

Ik heb btw de NL versie van ME...