Ik heb eigenlijk bij elke game die ik speel last van framedrops, over het algemeen loopt de game soepel maar om de zoveel tijd kakt de framerate in en daarna loopt ie weer prima. De pc heb ik weleens opnieuw geïnstalleerd maar waarbij in eerste instantie de problemen weg zijn, zijn ze na 1x opnieuw opstarten weer aanwezig.
Bij allerlei games heb ik deze issues, van League of Legends tot aan Borderlands 3 en zelf bij Ori and the Blind Forest. Zelf tijdens normaal gebruik loopt het beeld weleens vast waarna hij weer reageert. Dus ook tijdens het browsen het het kijken van YouTube video’s. Of dit nu hiccups, freezes of kleine vastlopers zijn, ik weet het niet.
Inmiddels heb ik de pc de afgelopen tijd een paar keer opnieuw geïnstalleerd, drivers zijn up-to-date.
PC specs:
Hoe kan dit? Is er iets kapot? En hoe kan ik ervoor zorgen dat dit weg gaat?
Bij allerlei games heb ik deze issues, van League of Legends tot aan Borderlands 3 en zelf bij Ori and the Blind Forest. Zelf tijdens normaal gebruik loopt het beeld weleens vast waarna hij weer reageert. Dus ook tijdens het browsen het het kijken van YouTube video’s. Of dit nu hiccups, freezes of kleine vastlopers zijn, ik weet het niet.
Inmiddels heb ik de pc de afgelopen tijd een paar keer opnieuw geïnstalleerd, drivers zijn up-to-date.
PC specs:
- Windows 10 pro 64-bit
- Intel Core i7-8700 CPU 3.20GHZ
- 32 GB ram
- Geforce GTX 1080TI
- Asus ROG Swift PG348Q
- Voeding 650W
- Ik gebruik nog een sata schijf als dropbox schijf.
- Ik gebruik gsync
- Monitor is 100hz
Hoe kan dit? Is er iets kapot? En hoe kan ik ervoor zorgen dat dit weg gaat?
[ Voor 50% gewijzigd door TheNightbringer op 15-12-2019 20:48 ]