Hulp gezocht met Mini ITX case!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell999
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10-06-2024
Beste mede tweakers,

Ik wil een mini pc bouwen en zoek hiervoor een behuizing, ik heb zelf al onderzoek gedaan en ik kan er maar niet uitkomen dus daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen :)

Oke, de belangrijkste eigenschappen van de case die ik zoek:
1: Zo klein mogelijk, moet in een rugzak passen.
2: Er moet een Founders edititon RTX 2060 in passen.
3: SFX voeding.
4: Beetje redelijke build kwaliteit zou mooi zijn (Aluminium helemaal maarja dit is een wens).

Dit alles wil ik zo goedkoop mogelijk natuurlijk ;) En maximaal rond de 80 euro alleen als het zou kunnen zou ik van 50 euro blijer worden. Ik hoop dat jullie wat leuke opties weten die ik nog niet gezien heb.

Alvast bedankt mensen.

Beste antwoord (via Mitchell999 op 15-12-2019 12:22)

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
https://docs.google.com/s...lxVsCz4/edit?usp=drivesdk

Behoorlijk flinke lijst met SFF cases, kun je je gewenste specificaties uitzoeken.
Ben er zelf even mee bezig geweest, maar het zijn vaak kleine oplages (dus duur en/of slecht leverbaar). Ben zelf voor een Sugo S13 gegaan als tijdelijke case tot mijn ideale case voorbij komt.
Vergis je overigens niet, liters volume vertekent enigszins ten opzichte van afmetingen (als in een afname van 1 liter volume scheelt maar weinig per dimensie :))

Voorbeeldje van Reddit: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[ Voor 11% gewijzigd door Dagion op 15-12-2019 12:18 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 19:58
Welke behuizingen ben je al tegengekomen?

Deze al gezien?
pricewatch: Fractal Design Node 202

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell999
Felix! schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:32:
Welke behuizingen ben je al tegengekomen?

Deze al gezien?
pricewatch: Fractal Design Node 202
Deze ben ik wel tegen gekomen idd, maar dit is dus een goede case? Eigenlijk zou ik het liefst een beetje het ontwerp als een Dan case A4 willen alleen dan goedkoper. Maar de node 202 zet ik zeker op mijn lijstje van mogelijkheden bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Is pricewatch: Cougar QBX iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell999
Hmmm, hij is wel goedkoper en mijn gewenste vorm, alleen zal hij in een normale rugzak passen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Nu online

Behoorlijk flinke lijst met SFF cases, kun je je gewenste specificaties uitzoeken.
Ben er zelf even mee bezig geweest, maar het zijn vaak kleine oplages (dus duur en/of slecht leverbaar). Ben zelf voor een Sugo S13 gegaan als tijdelijke case tot mijn ideale case voorbij komt.
Vergis je overigens niet, liters volume vertekent enigszins ten opzichte van afmetingen (als in een afname van 1 liter volume scheelt maar weinig per dimensie :))

[ Voor 11% gewijzigd door Dagion op 15-12-2019 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell999
Dagion schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:14:

Wauw dat is een heel mooi lijstje, heel erg bedankt! Ik denk dat ik nu zeker alle info heb die ik nodig had 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Nu online
Mitchell999 schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:22:
[...]

Wauw dat is een heel mooi lijstje, heel erg bedankt! Ik denk dat ik nu zeker alle info heb die ik nodig had 8)
Succes met zoeken, leuke projecten altijd. En makkelijk om snel heel veel geld aan uit te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell999
Dagion schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:24:
[...]

Succes met zoeken, leuke projecten altijd. En makkelijk om snel heel veel geld aan uit te geven ;)
Ja het lijkt wel hoe kleiner hoe duurder ook met die kleine SFX voedingen wordt mijn bankrekening leeggeroofd 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 21:19
persoonlijk vind ik pricewatch lijstjes handiger dan google docs met kasten waar geen gpu in past en die niet in NL te koop zijn.... categorie: Behuizingen
Deze kasten hebben ruimte voor een 25cm gpu en zijn erg compact.

de kolink rocket is een 'goedkope' variant van de dan a4 volgens mij pricewatch: Kolink Rocket

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchell999
Rrob schreef op woensdag 18 december 2019 @ 01:32:
persoonlijk vind ik pricewatch lijstjes handiger dan google docs met kasten waar geen gpu in past en die niet in NL te koop zijn.... categorie: Behuizingen
Deze kasten hebben ruimte voor een 25cm gpu en zijn erg compact.

de kolink rocket is een 'goedkope' variant van de dan a4 volgens mij pricewatch: Kolink Rocket
Tja ik heb nu toch de node 202 gekocht, hij past jammergenoeg niet in mijn rugzak maar mijn budget was gewoon te klein voor een nog kleinere pc. De kolink rocket is ook weer zo duur. Maar bedankt voor het antwoord.
Pagina: 1