Magicka 2 PS+ nodig voor local coop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_1982
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-08 13:24
Ik ben van plan Magicka 2 te kopen op de PS4 om via couch coop te spelen met mijn vrouw. Heb ik hier een PS+ account voor nodig? Als ik hiervoor een PS+ abo moet afsluiten is het mij dat niet waard namelijk.

Via Google vind ik allerlei verwarrende antwoorden maar krijg ik geen uitsluitsel (alleen dat als je online wil spelen met couch coop je aan 1 PS+ account genoeg hebt).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_1982
Ik heb antwoord gekregen van Paradox support. Omdat het gebruik maakt van het online deel zouden zowel ik als mijn vrouw een PS plus account nodig hebben.
Ik denk dat ik het op de PC koop en daar de 2 controllers van de PS4 aan probeer te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:26
Over de online functie van psplus zou je allebei moeten beschikken als de PS4 de primaire console is van het account waar psplus actief op is.

Ik dacht dat ik magicka 2 in mijn library vanwege psplus games uit het verleden, maar dat bleek niet zo te zijn :( anders had ik het kunnen testen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Als je beide accounts op 1 console hebt staan en het account met ps plus als primary staat op deze console kunnen alle accounts gebruik maken van ps plus op die ps4.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:26
Ja, wel het "online gaming" gedeelte van psplus.

Niet het onderdeel "cloud storage" van psplus, dat heb je alleen als abonnee van psplus.

Met andere woorden, wij denken dat je met 1 abonnement alletwee op de couch kan samenspelen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:29

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Je zou toch gewoon op 1 playstation met 2 controllers coop moeten kunnen doen. Daar komt geen online-deel bij kijken, lijkt me.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_1982
Ik heb nu helemaal geen PS+ abonnement, en om alleen daarvoor een abo af te sluiten (al is het maar 1) vind ik het niet waard. De PS4 controllers aansluiten op de PC leek me niet zo gemakkelijk maar...

Ik heb het spel inmiddels op de PC gekocht, en de 2 PS4 controllers aangesloten op de PC en het werkt perfect! De PC is via HDMI toch al op de TV aangesloten, dus ik kan gewoon op de bank met de controllers spelen.
Pagina: 1