Toon posts:

MP3 Server, Maar dan veilig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

In de search heb ik er niks bruikbaars over kunnen vinden dus hier gaat ie: :)

Hier heb ik 1 pc staan en dat is de (sygate) server voor 1 andere pc, de MP3's staan op de server en ik wil vanaf het workstation die kunnen beluisteren dus dan kan ik de HD van de server "delen" via Windows ME maar dat schijnt dan weer niet veilig te zijn...

Heeft iemand tips op dit gebied ?
hoe ik dus MP3's kan luisteren maar dan "veilig"

De server moet Win ME blijven draaien, een andere OS is geen optie en er draaien Zonealarm en NIS als firewall op.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

het probleem is dat winME gewoon 1 groot gat is... dat is het niet-veilige eraan. dus als dat erop moet blijven staan, heb je geen nadere mogelijkheid.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:01
je kunt dan poort 139 dichtgooien voor de buitenwereld, kunnen ze iig niet zo makkelijk bij je bestanden

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Op donderdag 02 augustus 2001 00:28 schreef kieskes het volgende:
je kunt dan poort 139 dichtgooien voor de buitenwereld, kunnen ze iig niet zo makkelijk bij je bestanden
Yeps, die blocken op je modemnetwerkkaart, tevens alleen tcp/ip aanzetten op de modem.
Standaard staat client voor m$ netwerken ook aan, die links er allemaal uit halen :)