Wil je nie weten ------>>>> Windows MEOp woensdag 01 augustus 2001 23:18 schreef _MaLa_ het volgende:
os ?
Verwijderd
Zet de AGP van 4x terug naar 2x (in bios, met Detonator registry-patch of met de nieuwste detonator gewoon via de control panel).
Probleem opgelost (bij mij tenminste). Geen performance-verschil meetbaar.
Probleem opgelost (bij mij tenminste). Geen performance-verschil meetbaar.
Verwijderd
Zo te zien heb je een amd chipset, deze kan in combinatie met een nvidea kaart in win2000 vastlopers geven.
Gewoon service packs installeren. Je kan ook de largepageminimum patch installeren. Dan moet je wat in het registern rommelen. Gewoon zoeken op microsoftsite, mail me anders.
Gewoon service packs installeren. Je kan ook de largepageminimum patch installeren. Dan moet je wat in het registern rommelen. Gewoon zoeken op microsoftsite, mail me anders.
Bedankt voor je tip maar zoals je hierboven kan lezen heb ik windoos MEOp donderdag 02 augustus 2001 12:10 schreef Taco het volgende:
Zo te zien heb je een amd chipset, deze kan in combinatie met een nvidea kaart in win2000 vastlopers geven.
*bump*
sorry moest ff ben er nog nie uit
sorry moest ff ben er nog nie uit
Pagina: 1