Toon posts:

IBM HD kaduuk, garantie IBM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn IBM HD is kapot, het is er een uit november 1999, voor zover ik weet zit er drie jaar garantie op. Hoe kan ik garantiegevalletje het beste met IBM regelen?
Moet ik een of ander nummer op de IBM hp aanvragen en opsturen?

Grtz SP

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02-2025

SenZatioN

Improvise...

Gewoon ff hier http://www.storage.ibm.com/hdd/support/pre_rma.htm een RMA-nummer aanvragen en dan de schijf opsturen, ez-does-it....

My software never has bugs, it just develops random features...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 22:57 schreef SenZatioN het volgende:
Gewoon ff hier http://www.storage.ibm.com/hdd/support/pre_rma.htm een RMA-nummer aanvragen en dan de schijf opsturen, ez-does-it....
sjeez, tijd voor nieuwe ooglenzen.... |:(

thanx!

SP

Verwijderd

Topicstarter
gadzamme, het ding is aan een OEM verkocht en dus geeft IBM geen directe garantie....
OEM-er is natuurlijk foetsie :(

damn.....

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 23:05

Yucko

One clown to rule them all !

en weet je ook waarom men HD's die via OEM's verkocht zijn niet via RMA doet? Omdat die OEM's korting krijgen op grote batches en een kortere garantie periode afspreken (meestal 1 jaar ipv 3) waardoor het systeem goedkoper kan worden geleverd. Oke, een kutstreek, maar zo is het volgens mij wel

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 23:13 schreef Sp het volgende:
gadzamme, het ding is aan een OEM verkocht en dus geeft IBM geen directe garantie....

damn.....
Bullshit heb het ook gedaan, niet zo zeuren gewoon RMA nr aanvragen adres + rma nr op doos kalken en opsturen en met 2 weken heje een nieuwe.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:21

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 01 augustus 2001 23:13 schreef Sp het volgende:

damn.....
Welke OEM is dat dan? Dan mail je IBM nl, vertel je je probleem, fax je copie'tje van de bon oid en komt het misschien toch nog goed. Nee heb je, jah kun je ...

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

Topicstarter
Is waar, zal het eens proberen...ikke nederlands, engels niet zo goed kunnen :)

Bedankt allemaal!

SP
Pagina: 1