Sinds ik van 1809 naar 1903 ben geupdate heb ik problemen met hibernation. Ik zet normaal standaard mijn pc in hibernate zodat alles dat ik open heb staan bewaard blijft. Momenteel werkt dat niet meer.
-Een normale reboot zit zeker binnen de 5 seconde op het login scherm.
-Wanneer ik de pc nu weer aan zet zit ik een hele tijd naar een zwart scherm te kijken, denk aan een seconde of 30.
-Na enige tijd herstart de pc opnieuw en zie ik de bios en het windows logo met enige seconde later het normale windows login scherm
-Wanneer ik dan inlog blijkt mijn sessie te zijn verdwenen
Ik heb gezocht en vond wat aanknopingspunten. Zo zou randapperatuur een boosdoener kunnen zijn. Het leek er even op dat ik zonder keyboard, pricewatch: Corsair Gaming K95 RGB Platinum Cherry MX Brown (Qwerty US) , wel normaal uit hibernate kwam. Ik heb toen de iCue software verwijderd en daarna ging het enkele dagen goed. Maar ook nu had ik zojuist weer het originele probleem en is icue dus blijkbaar het probleem niet. Verder heb ik niet zo gek veel randapperatuur qua usb:
-Corsair K95 keyboard met USB heb
-Xbox One controller via de USB hub van het keyboard
-Acer X34 heeft een USB hub
-Logitech webcam (aangesloten op de monitor)
-BenQ zowie muis
-Razer kraken headset (meestal niet aangesloten)
Iemand een suggestie? Is dit een known issue?
-Een normale reboot zit zeker binnen de 5 seconde op het login scherm.
-Wanneer ik de pc nu weer aan zet zit ik een hele tijd naar een zwart scherm te kijken, denk aan een seconde of 30.
-Na enige tijd herstart de pc opnieuw en zie ik de bios en het windows logo met enige seconde later het normale windows login scherm
-Wanneer ik dan inlog blijkt mijn sessie te zijn verdwenen
Ik heb gezocht en vond wat aanknopingspunten. Zo zou randapperatuur een boosdoener kunnen zijn. Het leek er even op dat ik zonder keyboard, pricewatch: Corsair Gaming K95 RGB Platinum Cherry MX Brown (Qwerty US) , wel normaal uit hibernate kwam. Ik heb toen de iCue software verwijderd en daarna ging het enkele dagen goed. Maar ook nu had ik zojuist weer het originele probleem en is icue dus blijkbaar het probleem niet. Verder heb ik niet zo gek veel randapperatuur qua usb:
-Corsair K95 keyboard met USB heb
-Xbox One controller via de USB hub van het keyboard
-Acer X34 heeft een USB hub
-Logitech webcam (aangesloten op de monitor)
-BenQ zowie muis
-Razer kraken headset (meestal niet aangesloten)
Iemand een suggestie? Is dit een known issue?
[ Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 14-12-2019 23:21 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.