Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HDD van ps4 in Laptop

Pagina: 1
Acties:

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Hallo

Ik heb even een vraagje, ik heb niet heel erg veel verstand van hardware veranderen in laptops.
Maar ik heb nu een Asus TUF fx505 gaming Laptop en er zat enkel een SSD van 250 gig in de laptop.

Ik had hier nog een Toshiba HDD 500 Gig van mijn Ps4 hier liggen en die past in deze laptop, maar weet eigelijk niet zeker of deze schijf geschikt is voor mijn laptop.

Bij apparaatbeheer staat de harde schijf (TOSHIBA) allessinds in de lijst.

Maar via Deze computer zie ik de Harde schijf niet staan.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/SN89CxB/hdd.png

Is het mogelijk dat deze laptop de harde schijf gewoon niet ondersteund maar wel kan lezen?

Mvg

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-11 21:59

Compizfox

Bait for wenchmarks

Even in schijfbeheer herpartitioneren en naar NTFS formatteren.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Seeebab
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3cKTtMl.png

Ziet er zo uit maar zelf met behulp van internet vind ik niet goed wat ik hier moet doen.

• jorgenv
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-04 14:10
Bij schijf nul moet je rechts klikken op alle verschillende vakjes, en voor verwijderen kiezen. Als je dat gedaan hebt staat er normaalgezien 1 groot vak met unallocated space, en als je daar dan rechts op klikt kan je formatteren naar ntfs.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:28

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat @jorgenv zegt, maar gezien de aard van je vragen voel ik me er toch toe geroepen om je te waarschuwen dat dit alles op de ps4 schijf weggooit

• Seeebab
jorgenv schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:37:
Bij schijf nul moet je rechts klikken op alle verschillende vakjes, en voor verwijderen kiezen. Als je dat gedaan hebt staat er normaalgezien 1 groot vak met unallocated space, en als je daar dan rechts op klikt kan je formatteren naar ntfs.
Yes gelukt!! Hartelijk bedankt! ;)

• Seeebab
Umbrah schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:40:
Wat @jorgenv zegt, maar gezien de aard van je vragen voel ik me er toch toe geroepen om je te waarschuwen dat dit alles op de ps4 schijf weggooit
Hey, bedankt voor de waarschuwing maar hier was ik me van bewust, had in de ps4 een SSD schijf gestoken dus alles wat ik nodig had stond daar al op
Pagina: 1