Kan niet wisselen tussen mij accounts

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb 2 accounts op Youtube, 1 voor prive en een voor het werk. Gisteren moest ik een video uploaden op mijn werk kanaal, ik over geschakeld naar dat kanaal en video geüpload toen wilde ik weer terug maar ik kom niet meer terug op mijn prive kanaal! Ik heb dit zo vaak gedaan die zelfde handelingen dus ik verwacht dat ik niks verkeerds heb gedaan.
Als ik op mijn pictogram klik om tewisselen dan blijft hij op mijn werk kanaal staan. Wie kan mij a.u.b. hier mee helpen??
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Je zou al je youtube cookies kunnen wissen.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MrMonkE schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:34:
Je zou al je youtube cookies kunnen wissen.
Google vooral. Je logt in met een Google-account.

@Verwijderd Welke browser gebruik je? In Firefox heb je container tabs, een soort van private sessions maar dan minder vluchtig. Daarmee kun je je werk-account in een "Work" container openen. Zo blijft alles netjes gescheiden van elkaar.

[ Voor 42% gewijzigd door Room42 op 14-12-2019 17:01 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamcj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Room42 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 16:58:
[...]

Google vooral. Je logt in met een Google-account.

@Verwijderd Welke browser gebruik je? In Firefox heb je container tabs, een soort van private sessions maar dan minder vluchtig. Daarmee kun je je werk-account in een "Work" container openen. Zo blijft alles netjes gescheiden van elkaar.
Zelf gebruik ik altijd een van de browser die ik niet gebruik voor werk.
Dus stel Firefox is nu mijn browser, dan doe ik alles voor werk met IE of chrome.
Maar dat moet natuurlijk wel een optie zijn, misschien mag je van je organisatie maar 1 browser hebben. Who knows. Maar zo doe ik het.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
(jarig!)
Gewoon uitloggen uit de accounts, en history wissen van de afgelopen x uren / dagen
inloggen met de betreffende accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd uitloggen en zgn account wissen/verwijderen. dan inloggen met juiste account

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:47

DukeBox

loves wheat smoothies

@Verwijderd Gewoon rechts boven op je foto/initialen klikken en dan kiezen voor 'van account wisselen'.

[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 14-12-2019 19:52 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1