Meneer BlackMeTaL heeft een negatieve beoordeling op mijn profiel achtergelaten nadat ik een negatieve review had achtergelaten bij hem omdat ik na 5 dagen van de betaling geen reactie meer had gekregen.
Ik heb dit nog geprobeerd recht te zetten in de DM door aan te geven dat ik contact met tweakers zal opnemen om mijn review aan te passen waarna meneer het volgende aangaf:
Kan de negatieve review van BlackMeTaL van mijn profiel verwijderd worden?
Ik heb dit nog geprobeerd recht te zetten in de DM door aan te geven dat ik contact met tweakers zal opnemen om mijn review aan te passen waarna meneer het volgende aangaf:
Ik had dit toen maar laten zitten want ik dacht dat ik fout zat maar nu zie ik meerdere negatieve reviews op zijn profiel over hetzelfde en heb ik besloten om aan de bel te trekken.Nee dat snap ik niet en vind je reactie zielig. Ik ga contact opnemen met Tweakers om je profiel te blokkeren wegens smaad.
Moet je maar beter nadenken voordat je complete onzin uitkraamt op een profiel van een medetweaker.
Als je beter bekend was met Tweakers wat je overduidelijk niet bent, dan had je geweten dat je reacties niet kan verwijderen
Zo ben nu klaar met je. Probeer aub niet meer te bieden of contact op te nemen, ik zal never ever meer iets aan je verkopen.
Kan de negatieve review van BlackMeTaL van mijn profiel verwijderd worden?