hey tweakers
ik wil mijn minecraft server verplaatsen naar een snellere computer
maar ik krijg elke keer deze melding: io.netty.channel.abstractchannel$annotatedconnectexception
wat ik heb gedaan is de portforwarding op 25565
een static lease opgesteld (m'n pc wou hem niet automatisch op pakken, dus ik heb bij windows netwerk instellingen ook de ip4 handmatig ingesteld.)
de server instellingen op 192.168.178.22 gezet (mijn local ip en nee dit is niet 't zelfde als de oude systeem)
in de firewal alle java dingen op particulier en openbaar gezet
en ik heb nog in de firewal de poort voor binnen koment en uitgaant toegestaan voor TCP en UDP.
alle systemen zijn meerdere keren opnieuwopgestart (waaronder de router)
Craftbukkit 1.15 en Craftbukkit 1.14.4 heb ik geprobeert
Router:
- Ubee EVW321B
Switch:
- TP-Link TL-SG105
oude systeem:
- amd athlon x4 630
- 6gb ram
- radeon hd5450
- 2tb hdd
- windows 10
Snelere system:
- i3 4130
- 8gb ram
- intel HD graphics
- 1tb HDD
- Windows 10
en ik zit inmiddels vast en weet niet meer wat ik moet doen, behalve op eventuweel de server op m'n oude systeem laten staan, maar dat heb ik liever niet vanwege tick problemen die niet aan 20tps komt
-Patrick
ik wil mijn minecraft server verplaatsen naar een snellere computer
maar ik krijg elke keer deze melding: io.netty.channel.abstractchannel$annotatedconnectexception
wat ik heb gedaan is de portforwarding op 25565
een static lease opgesteld (m'n pc wou hem niet automatisch op pakken, dus ik heb bij windows netwerk instellingen ook de ip4 handmatig ingesteld.)
de server instellingen op 192.168.178.22 gezet (mijn local ip en nee dit is niet 't zelfde als de oude systeem)
in de firewal alle java dingen op particulier en openbaar gezet
en ik heb nog in de firewal de poort voor binnen koment en uitgaant toegestaan voor TCP en UDP.
alle systemen zijn meerdere keren opnieuwopgestart (waaronder de router)
Craftbukkit 1.15 en Craftbukkit 1.14.4 heb ik geprobeert
Router:
- Ubee EVW321B
Switch:
- TP-Link TL-SG105
oude systeem:
- amd athlon x4 630
- 6gb ram
- radeon hd5450
- 2tb hdd
- windows 10
Snelere system:
- i3 4130
- 8gb ram
- intel HD graphics
- 1tb HDD
- Windows 10
en ik zit inmiddels vast en weet niet meer wat ik moet doen, behalve op eventuweel de server op m'n oude systeem laten staan, maar dat heb ik liever niet vanwege tick problemen die niet aan 20tps komt
-Patrick