Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498327

Topicstarter
Een tip voor alle Windows phone 8.1 liefhebbers, en eigenaars van de Lumia 820, 920, 1020, 930, 1520, 1320, 520, 640 (X):
Dit weekend kun je voor het laatst apps downloaden. Wil je nog een toestel verkopen, dan raad ik het volgende aan (n.a.v. filmpje Doomsday Windows Phone op YT):
- Doe een factoryreset, al dan niet met flashen andere ffu met WP Internals (liefst een unbranded ffu).
- Draai alle updates, maar let op met Nokia Camera. Nokia Camera Pro en (MS) Camera zijn waardeloos, die zat bij sommige Lumia 1020's, maar niet in de NL ffus, Nokia Camera (beste beeldkwaliteit in JPEG, maar iets trager dan Lumia Camera), en Lumia Camera, op zich prima, maar typische gele hooglichten. Een 1020 met SWAP op DE ffu is na maandag waardeloos. Nokia Camera en Lumia Camera ondersteunen DNG RAW.
- Maak een account voor de telefoon aan. Klik bij verifieren telefoonnummer gewoon op Ik kan dit nu niet doen
- Download zoveel mogelijk gratis apps, tips zijn Telegram, Skype, Line, CastsClassic, CuteSOMA, Netflix, YouTube Free, Spotify, Here Drive+, RunTheMap, Minicraft, Treintijden, Natuurroutes, Teletekst, Parkmobile/Yellowbrick, en op de toestellen die naar Win10 kunnen moet je de Upgrade Assistent installeren.

Nog andere tips voor goede apps die nog volledig werken, dan graag een comment posten, heb ik er nog iets aan. Met name goede games zonder irritante in-app/reclame tips kan ik wel gebruiken.