|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
probeer eens een andere muziekstreamingsdienst.pven schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:52:
Ik heb een LG 49UJ635V, deze is via bedraad internet aangesloten op mijn KPN-modem. Verder heb ik de Spotify-app op mijn TV geinstalleerd. Werkelijk alle liedjes die ik afspeel, die haperen aan het begin. Er zit dan 1 tot 2 seconden stilte tussen, en dan speelt de TV hem zonder haperen af tot het eind. Bij het volgende liedje gebeurt er weer precies hetzelfdee.Met andere apps (Netflix, Disney+, Videoland, YouTube) heb ik geen problemen.
Ik heb de Spotify-app opnieuw erop gezet, dat heeft niets geholpen. Ik heb gezocht op Google en vind soortgelijke gevallen, maar zoinder oplossing.
Iemand een idee wat ik nog meer kan proberen?
Heb je tips? Ik heb niet echt een andere muziekstreamingsdienst voor handen.aljooge schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:55:
[...]
probeer eens een andere muziekstreamingsdienst.
nou ja, je kan van alles bijna alles wel een gratis proefabonnementje proberen. Start met iets van Deezer of Apple music. Voor de echt audiofielen, met ditto apparatuur, raadt ik wat anders aan, maar voor jou zou ik op deze 2 een proefabonnementje proberen en testen of dit het probleem oplost.pven schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 15:38:
[...]
Heb je tips? Ik heb niet echt een andere muziekstreamingsdienst voor handen.
Wat los ik dan op? Ik wil dat Spotify werkt, niet een van de andere diensten.
Volgens mij heb ik dezelfde televisie als de TS en ik ervaar exact hetzelfde probleem. Mijne is weliswaar aangesloten op wifi (want ik gaan geen meterslange kabel leggen van meterkast naar woonkamer
) maar ik heb deze haperingen alleen in Spotify, die is gewoon tergend traag... YouTube werkt prima, de ads laden mega snel (helaash) en de streams/video's spelen zonder problemen af.
Hier ook af en toe haperingen met gebruik spotify premium. Tv en lg soundbar bekabeld en ook soms dat geluid wegvalt. Betreft lg 55c8 tv. Alles uptodate en aan me glasvezelverbinding ligt het niet. Na laatste update software tv ervaar ik dat
Ik heb LG een vraag gestuurd hierover, met verwijzing naar dit topic. Nu maar afwachten ...
Uhuh ... waardeloos antwoord weerGeachte pven,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u problemen ervaart met de toestel.
Dit lijkt op een probleem in de app van Spotify. Deze app wordt niet door LG ontwikkeld, maar door Spotify zelf. Wij adviseren u om dit bij hen aan te geven. Wellicht weten zij hier een oplossing voor, of kunnen zij dit nog oplossen met een update van de app.
Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren. Wij helpen u graag.
Met vriendelijke groet,
Customer Service Representative
LG Electronics Benelux
Sja, waardeloos, maar denk wel dat ze gelijk hebben. Spotify biedt hun dienst/app aan op dat platform. Zij maken een brakke app, het is aan hun om dat te fixen.
Overigens is die Spotify app op Sony's misschien nog wel brakker, als je Spotify een uurtje laat spelen loopt de hele TV vast(!) door die app.
Enige oplossing die ik vooralsnog heb gevonden is Google Cast gebruiken ipv Spotify Connect, geen idee of dat voor LG tv's een mogelijkheid is tho.
Ik had nog wat geklaagd, en kreeg dit nog terug:
Beste pven,
Bedankt voor uw bericht.
Het kan zijn dat de TV wordt geupdate. Het is dan aan de ontwikkelaar om hun app te updaten zodat het compatible is met de TV en niet andersom.
We begrijpen dat dit niet het antwoord is waarop u heeft gehoopt, maar wij hopen wel dat het duidelijkheid verschaft.
Mocht u verdere vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren. We helpen u graag.
Met vriendelijke groet,
Customer Service Representative
LG Electronics Benelux
LG wijst naar Spotify, en Spotify wijst naar LG. Kansloos dit ...
Via mijn Mi Box werkt het overigens prima, maar ja: dat is weer een extra apparaat.
Via mijn Mi Box werkt het overigens prima, maar ja: dat is weer een extra apparaat.
Dit heeft met de beveiliging te maken waar mensen dol van worden (het gaat op je zenuwen zitten, die haperingen, das ook de bedoeling), als je je TV aan laat staan of een laptop / pc met in de browser open.spotify.com dan zul je horen dat de haperingen zijn verdwenen. Op deze manier kun je alleen oneindig audio beluisteren op apparaten die of hele slechte speakers hebben of apparaten die altijd aan staan, en aangezien de mensen de TV niet de gehele dag aan willen hebben staan doen mensen deze uit, en zal het geluid gaan haperen, koop een dummy HDMI, zet je pc aan met het beeld uit (standby!) en je zult zien dat je heerlijk kunt luisteren. Maar niemand die je dit verteld maar de Engineers bij de Amerikaanse kapitalisten doen er alles aan om jou alleen een fijne ervaring te bezorgen zolang je maar betaald.
Als meer mensen dit melden zal er vanzelf een software update komen voor de app. Je kunt er verder weinig aan doen.
Pagina: 1