Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bully94
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-09 15:20
Mijn vraag
is het beter om settings hoog te hebben staan en dan 70fps te hebben, of om dan de setting wat naar beneden te zetten om de 144fps te halen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
vooral voor call of duty Modern Warfare of gewoon fps in general

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb nu alles op max staan en haal ongeveer 70 fps

Beste antwoord (via bully94 op 14-12-2019 01:09)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
bully94 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 00:44:
ik heb een g-sync scherm (Acer Predator XB271HU) maar uiteindelijk komt het dus neer op persoonlijke voorkeur.
bedankt voor de snelle reply!
Ga je online tegen andere mensen spelen dan is een wat hogere framerate waarschijnlijk wel fijner. Speel je offline een spel dan kan het zijn dan je liever wat mooiere beelden hebt. En als jij bij online spelen nog steeds liever mooiere beelden hebt dan een hogere framerate, ook prima :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het ene is niet beter dan het andere, maar een persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:34

D4NG3R

kiwi

:)

Het ligt er nogal aan of je ondertussen ook Free- of Gsync toepast, maar uiteindelijk is het allemaal persoonlijke voorkeur. Ik prefereer bijvoorbeeld frames boven graphics, anderen leveren gerust in op framerate voor een mooier plaatje.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bully94
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-09 15:20
ik heb een g-sync scherm (Acer Predator XB271HU) maar uiteindelijk komt het dus neer op persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
bully94 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 00:44:
Ga je online tegen andere mensen spelen dan is een wat hogere framerate waarschijnlijk wel fijner. Speel je offline een spel dan kan het zijn dan je liever wat mooiere beelden hebt. En als jij bij online spelen nog steeds liever mooiere beelden hebt dan een hogere framerate, ook prima :)