Per ongeluk op link spambericht in Mail op iPhone gedrukt

Pagina: 1
Acties:
  • 3.190 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannus Wilius
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 04-01-2021
Zojuist bij het openen van een bericht in Mail op mijn iPhone per ongeluk op een plaatje geklikt toen ik naar het vorige scherm wilde gaan. Ik vermoedde dat het spam was, dus ik wilde er niet op klikken. Safari opende een venster dat ik zo snel mogelijk heb weggeklikt. Ik heb alleen een blanco pagina gezien, maar weet niet of er nog iets werd geladen. Heb Safari afgesloten en de webgeschiedenis gewist.

Nu vraag ik me af of ik nog meer moet doen. Ik lees verschillende berichten op het internet, variërend van “Niets aan de hand zolang je geen gegevens hebt ingevuld” tot “Verbrand je iPhone z.s.m.”

Moet ik me verder nog ergens zorgen over maken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 16:46
Johannus Wilius schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:26:
Zojuist bij het openen van een bericht in Mail op mijn iPhone per ongeluk op een plaatje geklikt toen ik naar het vorige scherm wilde gaan. Ik vermoedde dat het spam was, dus ik wilde er niet op klikken. Safari opende een venster dat ik zo snel mogelijk heb weggeklikt. Ik heb alleen een blanco pagina gezien, maar weet niet of er nog iets werd geladen. Heb Safari afgesloten en de webgeschiedenis gewist.

Nu vraag ik me af of ik nog meer moet doen. Ik lees verschillende berichten op het internet, variërend van “Niets aan de hand zolang je geen gegevens hebt ingevuld” tot “Verbrand je iPhone z.s.m.”

Moet ik me verder nog ergens zorgen over maken?
Ik persoonlijk zou me er niet druk over maken. Ik druk wel zo vaak per ongeluk op dat soort links.
Vooral als je een goede adblocker hebt op je iPhone kan het geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Niets aan de hand

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

*snip* HK is een paar deuren verderop.

[ Voor 83% gewijzigd door Daedalus op 13-12-2019 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar zonder de link te weten is hier niets zinnigs over te zeggen. Aangezien er verder weinig discussiewaarde aan dit topic hangt, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.