Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

geen wifi na upgraden naar windows 10

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• heikomw
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16-12-2019
Mijn vraag
heb week geleden mijn laptop geupgraded naar windows 10 en netwerk icoon verschijnt niet meer op laptop
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:26
@heikomw

Vaak wordt bij een upgrade de default Microsoft Windows 10 drivers geïnstalleerd en in 99 % van de gevallen gaat dit ook goed maar soms zit daar toch een verschil omdat bepaalde apparatuur niet helemaal goed of soms helemaal niet werkt. Ga dan altijd even naar de website van je leverancier/fabrikant van je laptop systeem en download daar even de laatste Windows 10 netwerk drivers voor jouw systeem (kan ook via een andere computer en overzetten met een usb drive)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• aljooge
  • Registratie: januari 2016
  • Nu online
heb ik een keer gehad met bedraad internet. Waren alle netwerkinstellingen gereset na een update

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True