Gekraak bij geluid op mijn computer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KINGSJONNIE
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 20:43
Mijn computer heeft een heel vervelend gekraak bij mijn headset (trust GXT 363) Ik weet in ieder geval dat dit niet aan de headset ligt want op een laptop waar ik hem ook op heb gebruikt werkt hij gewoon normaal zonder gekraak. Ook ligt dit niet aan de USB port want andere dingen werken ook gewoon goed en alle andere USB ports die op mijn computer zitten hebben hetzelfde probleem. Dus ik kijken naar al mijn audio drivers of ze misschien corrupt zijn of een update nodig hebben maar niks gevonden ook geen updates. Nou heb ik ook verschillende sites bezocht maar de meeste zeggen gewoon naar de drivers kijken maar ik krijg dus niks gevonden.

Zou iemand mij hiermee verder kunnen helpen? Ik denk nog steeds dat het aan een driver ligt die niet helemaal naar behoren werkt maar ik weet dus niet welke of hoe ik het zou moeten oplossen.

Met vriendelijke groet,
Sjonnie

Beste antwoord (via KINGSJONNIE op 14-12-2019 14:02)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 15:00
- Je audiodrivers van je computer kan je uitsluiten, want je hebt een USB koptelefoon (waarom eigenlijk?) en die heeft natuurlijk zijn eigen audiokaart of -chip ingebouwd.

- Je zou eens de chipsetdrivers van je mobo kunnen updaten.

Oh, en "Never trust a TRUST" is al 25 jaar een bekende uitdrukking in computerland.
Je kán best voor een goede prijs een goed product scoren, maar je kan ook ellende kopen.
(Trust fabriceert ook niks zelf; Trust koopt goedkope hardware en plakt daar hun eigen stickers op)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:41

br00ky

Moderator Harde Waren
Begin eerst een met een lijstje onderdelen, welke software en driverversies en welke aansluitingen je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KINGSJONNIE
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 20:43
Trust GXT 363 met usb aansluiting
Drivers:
NVIDIA High Definition Audio 1.3.38.21
NVIDIA Virtual Audio Device (Wave Extensible) (WDM) 4.13.0.0
Realtek(R) Audio 6.0.8794.1
Trust GXT 363 headset 8.1.12.26
Voicemod Virtual Audio Device (WDM) 11.18.35.982
A-Volute Nh3 Audio Effects Component 1.6.1.0
Realtek Audio Effects Component 11.0.6000.731
Realtek Audio Universal Service 1.0.0.210
High Definition Audio Besturing 10.0.18362.1 (2x)

[ Voor 25% gewijzigd door KINGSJONNIE op 13-12-2019 23:47 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 15:00
- Je audiodrivers van je computer kan je uitsluiten, want je hebt een USB koptelefoon (waarom eigenlijk?) en die heeft natuurlijk zijn eigen audiokaart of -chip ingebouwd.

- Je zou eens de chipsetdrivers van je mobo kunnen updaten.

Oh, en "Never trust a TRUST" is al 25 jaar een bekende uitdrukking in computerland.
Je kán best voor een goede prijs een goed product scoren, maar je kan ook ellende kopen.
(Trust fabriceert ook niks zelf; Trust koopt goedkope hardware en plakt daar hun eigen stickers op)