Mijn computer heeft een heel vervelend gekraak bij mijn headset (trust GXT 363) Ik weet in ieder geval dat dit niet aan de headset ligt want op een laptop waar ik hem ook op heb gebruikt werkt hij gewoon normaal zonder gekraak. Ook ligt dit niet aan de USB port want andere dingen werken ook gewoon goed en alle andere USB ports die op mijn computer zitten hebben hetzelfde probleem. Dus ik kijken naar al mijn audio drivers of ze misschien corrupt zijn of een update nodig hebben maar niks gevonden ook geen updates. Nou heb ik ook verschillende sites bezocht maar de meeste zeggen gewoon naar de drivers kijken maar ik krijg dus niks gevonden.
Zou iemand mij hiermee verder kunnen helpen? Ik denk nog steeds dat het aan een driver ligt die niet helemaal naar behoren werkt maar ik weet dus niet welke of hoe ik het zou moeten oplossen.
Met vriendelijke groet,
Sjonnie
Zou iemand mij hiermee verder kunnen helpen? Ik denk nog steeds dat het aan een driver ligt die niet helemaal naar behoren werkt maar ik weet dus niet welke of hoe ik het zou moeten oplossen.
Met vriendelijke groet,
Sjonnie