Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 09:26
Ik heb hier een Toshiba Satellite met een heel raar verschijnsel.
Welke letter ik ook in druk, hij gaat maar door en dat ziet er dan bijvoorbeeld zo uit:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (enz..)

Het touchpad reageert dan ook niet. Heb in de bios al de standaard instellingen geactiveerd, dit zou kunnen helpen had ik ergens gelezen maar helaas. Met een extern toetsenbord is het trouwens idem dito. Een externe muis werkt wel goed.
Ik kan er helaas ook niet echt de vinger opleggen of dit iets hardwarematigs is of iets binnen windows 10.

Voordat ik hier weer te veel tijd in ga stoppen leek het me verstandiger om dit vage geval eerst hier te posten, wellicht dat iemand het herkend en een gouden tip heeft.

Er zit trouwens geen vuiligheid in de toetsen of vocht, ook blijft er geen toets fysiek hangen. Hij reageert ook niet bij het opstarten, m.a.w. ik kom niet de bios in met het standaard toetsenbord, wel met een externe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Wat heb je zelf al gevonden of geprobeerd? Er kunnen grofweg een kleine achtenhalf duizend oorzaken zijn voor dit probleem nl.

Wat je vast kunt proberen is bijvoorbeeld checken of het probleem zich ook voordoet in Veilige Modus. Zo ja is het een hardware issue of stuurprogramma probleem, zo niet heb je misschien een virus te pakken.
Om eerst genoemde uit te sluiten kun je ook in Apparaatbeheer je toetsenbord drivers deïnstalleren en rebooten, Windows gaat dan zelf (nieuwe) drivers zoeken voor het apparaat. Zorg wel dat je echt alle keyboard drivers gepakt het dan, niet slechts die specifiek zijn voor je ingebouwde toetsenbord.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 09:26
Ik heb de accu er een tijdje uitgehad, en nu net zonder accu opgestart. Alles lijkt goed te werken. Ik hou het even in de gaten.

EDIT: Het lijkt er toch op dat de accu er mee te maken heeft gehad. Sindsdien werkt die weer prima. Dus een tip voor een ieder die dit ook heeft, haal je accu er even een tijdje (paar uren) uit.

[ Voor 43% gewijzigd door Blueflame_Core op 16-12-2019 13:45 ]