apparte prijzen volgen voor pricewatch/vraag en aanbod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _wolf_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-08 13:57
De prijs volgen van producten die mijn intresse hebben en waarschuwingen ervoor vind ik ideaal. Met de nieuwe feature om dit ook toe te passen voor vraag en aanbod vindt ik ook echt fijn.

Maar...

De prijs waarvoor ik een tweede hands product zou kopen verschilt wel met de prijs waarvoor ik een nieuw product zou kopen. Het zou mij handig lijken als ik daarvoor een seperate prijs op zou kunnen geven.

offtopic:
ik heb even gezocht maar ik kon niet vinden of dit al vermeld was, indien dit het geval is mijn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:08

ikloon

Product Owner
Het apart instellen van een prijs voor vraag en aanbod kan inderdaad niet en eerlijk gezegd staat het ook niet op de planning om dat toe te voegen. Wel zul je continu prijsalert meldingen van V&A ontvangen als de prijs onder de ingestelde prijs voor een nieuw product komt en je de optie V&A hebt geactiveerd.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _wolf_
@ikloon dank voor je snelle reactie. Ok het zit er niet aan te komen, jammer.

Van het tweede deel van je post krijg ik het gevoel dat je de use case niet ziet. Dus voor de zekerheid een voorbeeld, mocht je in de toekomst dit wel gaan overwegen.

Ik probeer de prijs te volgen voor de Samsung galaxy S10e. Voor de nieuwprijs overweeg ik prijzen tot 400 euro. Voor tweede hands prijzen tot 325. De huidige functionaliteit dwingt me te kiezen voor een van de twee volgende scenarios:
1. Ik stel een alert in voor nieuwe telefoons en V&A op 400 euro. Krijg daarbij dus meldingen op aanbiedingen in V&A waar ik niet in geintresseerd ben. (aanbiedingen van 325-400 euro)
2. Ik stel een alert in voor V&A op 325 en mis daarbij wanneer het nieuwe product onder de 400 euro zakt.

Dus of je geeft een gebruiker teveel meldingen of te weinig. Terwijl als eindgebruiker de oplossing simpel lijkt. Nu werkt het alleen goed als je tweede hands net zo veel wil betalen als nieuw. (als programeur snap ik dat het niet zo simpel is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:33

crisp

Devver

Pixelated

Bij 2e-hands aanbod zijn de prijzen meestal nog wel onderhandelbaar, dus in jouw voorbeeld zou je bij een V&A aanbieding met een prijs van 350 euro toch alsnog gewoon een bod van 325 (of lager) kunnen doen?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

_wolf_ schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:59:
De prijs volgen van producten die mijn intresse hebben en waarschuwingen ervoor vind ik ideaal. Met de nieuwe feature om dit ook toe te passen voor vraag en aanbod vindt ik ook echt fijn.

Maar...

De prijs waarvoor ik een tweede hands product zou kopen verschilt wel met de prijs waarvoor ik een nieuw product zou kopen. Het zou mij handig lijken als ik daarvoor een seperate prijs op zou kunnen geven.

offtopic:
ik heb even gezocht maar ik kon niet vinden of dit al vermeld was, indien dit het geval is mijn excuses
Zou deze 2 verschillende prijsgrenzen voor dit ook handig vinden.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _wolf_
@crisp Ja dat is schijnbaar hoe het bedoeld is.
Pagina: 1