ELMB-SYNC Filter voor de pricewatch.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:23
Zoals de titel al zegt lijkt het mij handig om een filter voor ELMB-SYNC toe te voegen aan de sync filters.

Ondanks dat beide Sync in de form van G-sync-(compatible) en Freesync en ELMB (extreme low motion blur) los van elkaar al bestaan is deze functie tot recente monitoren nooit tegelijkertijd mogelijk geweest.
Wat mij betreft verdient deze functie die vooral voor high fps gamers erg belangrijk is een eigen filtertje geen slecht idee.

Je kan immers wel zoeken op je gewenste sync mogelijkheid maar zelfs als je monitor dan ELMB ondersteund werken deze 2 functies vaak niet samen.
Als er ELMB-SYNC aangeduid is (vooralsnog alleen selecte asus panelen) werken deze 2 functies ook daadwerkelijk tegelijkertijd.

Het kan als dit meer een standaard word het veel makkelijker maken om de pareltjes eruit te picken.

Wat betreft locatie. Onder Sync ondersteuning gaat het denk ik niet werken omdat er gen garanties zijn dat ELMB-SYNC op alle vormen van sync gaan werken maar meer betekend dat een form van sync en ELMB samen kunnen werken.
Ik denk dan ook dat onder Beeldtechniek met een checkbox voor iedere van de 3 sync variaties (G-Sync, G-sync compatible en Freesync (en mogelijk G-sync ultimate) de beste optie zou zijn.

Anyway mijn 2 cents omdat het toch wel een top functie is en ik recentelijk veel uren besteed heb aan het uitvogelen van alle opties en functionaliteit van ELMB en Sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit kunnen de Pricewatch-collega's zonder technische ingreep, dus zij mogen hierover oordelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:35

Mooijekind

Manager Product Content
We zullen hier naar gaan kijken of het te doen is. Hierin zijn we ook afhankelijk van of de data allemaal te vinden is.