iemand enig idee waar ik iets kan vinden over rainbow behuizingen? Ik heb er een gezien in een winkel. 350 watt voeding en mooi om te zien. Interessante prijs, maar heb graag meer info.
Verwijderd
Wij hebben ze hier op de zaak voor de budget (duron) systemen. niks speciaals aan deze kast vind ik eerlijk gezegd. beetje goedkope kwaliteit. scherpe randen waar je geregeld vingers (lichtelijk) aan snijdt.
voeding die er in zit is wel oke.
Als je van plan te investeren in een goede pc met mooie a-merk produkten zou ik deze kast overslaan en een enermax voeding nemen.
voeding die er in zit is wel oke.
Als je van plan te investeren in een goede pc met mooie a-merk produkten zou ik deze kast overslaan en een enermax voeding nemen.
Verwijderd
geen kast nodig?Op woensdag 01 augustus 2001 22:29 schreef kRiTz_C het volgende:
als kast een aopen of inwin (heb er ervaring mee) zijn allebei erg mooi van binnen.. genoeg ruimte.. goed afgewerkt... veel mogelijkheden..
mijn standaard inwin voeding is goed zat en ook stil zat (ga binnenkort de fan op 5V zetten.. dan is die helemaal stil.. ik heb namelijk nog zo'n fan van een ouwe inwin voeding.. op 12V maakt die evenveel herrie.. op 5V hoor je hem niet
Verwijderd
je snapt de zin niet helemaal, hij is ook ietwat vaag geformuleerdOp woensdag 01 augustus 2001 22:53 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
geen kast nodig?![]()
als kast een aopen of inwin (heb er ervaring mee) zijn allebei erg mooi van binnen.. genoeg ruimte.. goed afgewerkt... veel mogelijkheden..
mijn standaard inwin voeding is goed zat en ook stil zat (ga binnenkort de fan op 5V zetten.. dan is die helemaal stil.. ik heb namelijk nog zo'n fan van een ouwe inwin voeding.. op 12V maakt die evenveel herrie.. op 5V hoor je hem niet
idd Aopen hx of hq series zijn leuke kasten antec en coolermaster hebben er ook mooie.
En chieftec
Verwijderd
Dat snap ik nooit he... mensen/reviews die kankeren over scherpe kastenOp woensdag 01 augustus 2001 22:29 schreef kRiTz_C het volgende:
scherpe randen waar je geregeld vingers (lichtelijk) aan snijdt.
Ik heb me nog nooit gesneden aan kasten (en minstens 10 lowbudget kasten van vrienden/kennissen zijn wel door mij onder handen genomen). En de afwerking aan de binnenkant is wel het laatste wat mij kan boeien... maarja, das slechts mijn mening
Verwijderd
ik heb er ook nooit problemen mee.. maar ze gaan wel k*t open... vriend van mij heeft lowbudget kast.. ding moet je geluk hebben als die open knalt... terwijl die inwin maak je open met 1 vinger...Op donderdag 02 augustus 2001 01:13 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit he... mensen/reviews die kankeren over scherpe kasten
Ik heb me nog nooit gesneden aan kasten (en minstens 10 lowbudget kasten van vrienden/kennissen zijn wel door mij onder handen genomen). En de afwerking aan de binnenkant is wel het laatste wat mij kan boeien... maarja, das slechts mijn mening
Verwijderd
10 is ook niks ja 
ik heb een tijd assemblage gedaan en dan heb je er wel 10 op 1 dag. geloof me je snijdt je geregeld.
ik heb een tijd assemblage gedaan en dan heb je er wel 10 op 1 dag. geloof me je snijdt je geregeld.
Pagina: 1