Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanke
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 19:36
Ik heb vorig jaar een WIFI endoscope camera gekocht, Merk Telec, zelfde als deze:
https://www.bol.com/nl/p/...foZrubc_GImBoC_XwQAvD_BwE

Via een kleine WIFI module maakt je smartphone verbinding met de camera en met de app HTwifi kan je de camerabeelden bekijken.

Werkte uitstekend, totdat apple heeft besloten om de app uit de appstore te verwijderen.

Ik heb nu een andere IOS app geinstalleerd (Endoscope with WIFI), maar ik krijg hem niet meer aan de praat.
Heeft iemand anders dit probleem ook? En een evenutele oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@nanke "Hellup! Hij doet het niet! :'( " Daar kunnen we natuurlijk werkelijk niks mee. 8)7

Wat doet het niet en wat heb je al geprobeerd? Wat is de foutmelding dan wel wat is het symptoom. Vertel zoveel mogelijk relevante details.

En aangezien de bijbehorende(?) app niet meer ondersteund wordt, heb je al contact opgenomen met de fabrikant dan wel de leverancier?

[ Voor 24% gewijzigd door Room42 op 13-12-2019 15:36 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanke
Bedankt voor je reactie. Ik zal het wat duidelijker omschrijven.

Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
Handmatig heb ik het WIFI netwerk "HTendoscope" geselecteerd en wachtwoord ingevoerd. Verbinding wordt geaccepteerd.

Daarna de app Endoscope V1.2 geinstalleerd. Op de camera is geen beeld te zien. Handmatig het IP adres invoeren volgens de handleiding ingevoerd.
Foutmelding dat er geen connectie is met wireless network.

Bij andere app WIFI endoscope 5.9 van OVS Labs krijg ik zelfde foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapklaar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 00:00
Ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan. Heb je ooit nog een app gevonden die met deze endoscope cam kan verbinden?

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:31
hapklaar schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:19:
Ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan. Heb je ooit nog een app gevonden die met deze endoscope cam kan verbinden?
Misschien is het handig om @nanke even te taggen als je hoopt op antwoord :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanke
Helaas nee. Ik heb dit apparaat niet meer kunnen gebruiken
Pagina: 1