Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ontwikkelingen in de Cloud

Pagina: 1
Acties:
  • 383 views

Vraag

• timodekoster
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20-03 06:35
Hallo,

ik ben een 1e jaars HBO-ICT student, geïnteresseerd in de Cloud. Voor een schoolproject moet ik nu onderzoek doen naar ontwikkelingen binnen de Cloud, dus bij deze de vraag: wat voor ontwikkelingen vinden er vandaag plaats in de Cloud?

Alvast bedankt :)

Alle reacties

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:39
Wat denk je zelf?

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat is jouw definitie van 'de cloud'? En: je bent er in geïnteresseerd en bent ook al bezig met je onderzoek dus zult vast al een boel hebben geleerd.

Ik stel dus voor dat je inderdaad eerst aangeeft wat je eigen gedachten zijn. Nu lijkt het er op alsof je aan ons vraagt je werk te doen en dat is niet de bedoeling van zo'n schoolopdracht ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:30

nelizmastr

Goed wies kapot

Het is vanmiddag bewolkt en verspreid over het land valt regen. De wind is variabel en vooral aan de Zeeuwse kust soms stevig, tot 7 Bft.

De ontwikkelingen in de cloud vandaag hebben vooral met regenvorming te maken dus.

k snap dat het flauw is, maar uiteraard mag je fijn zelf gaan onderzoeken. Als HBO student wordt je geacht zelfstandig onderzoek te kunnen doen a.d.h.v. de door jouw opleiding aangeboden methodieken, dus die zou ik gaan toepassen ;)

(Zoekboom, sneeuwbalmethode, etc.)

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• pporrio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:29
Even googelen op "ontwikkelingen in de cloud 2020"

Mijn platencollectie

Verwijderd

Ik ben er ook wel benieuwd naar!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:52
@timodekoster Dit zou ik ook graag willen weten, geef jij mij het antwoord als jij het antwoord ook gekregen hebt? :+

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@timodekoster Het lijkt erop dat je dit een huiswerkvraag is. Huiswerkvragen zijn sowieso niet toegestaan: die zul je op school moeten stellen. Huiswerk is om van te leren, om zelf uit te zoeken. Niet dat wij het voorkauwen. Over ontwikkelingen in de Cloud is meer dan voldoende op internet te vinden. Daarom sluit ik je topic.

[ Voor 13% gewijzigd door Microkid op 13-12-2019 14:37 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.