Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met een citrix sessie op een CE-PDA via een gsm. Is dit een acceptabele performance via 9600 baut, aangezien de totale resolutie kleiner is, en er dus minder over de lijn gaat.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Theorethisch zou ik zeggen, geen probleem.
Zeker als er ook nog gebruikt word gemaakt van de SR1 (minder bandbreedte voor evenredig aantal kleuren).

Ik zou het gewoon uitproberen. Misschien dat je zelfs een of ander lijstje bij citrix.com kan vinden over bandbeedte's enzo.

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Ik heb het geprobeerd op een ipaq maar het is niet echt wat je noemt bruikbaar. Het scherm is gewoonweg te klein om er iets op te doen. Ook terminal services is niet te doen. Hier op me werk heb ik het welleens uitgetest met een wireless netwerkkaartje.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

* Pim. gaat het binnenkort uitproberen op zijn 9210

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 augustus 2001 10:52 schreef Mr.PlayR het volgende:
Ik heb het geprobeerd op een ipaq maar het is niet echt wat je noemt bruikbaar. Het scherm is gewoonweg te klein om er iets op te doen. Ook terminal services is niet te doen. Hier op me werk heb ik het welleens uitgetest met een wireless netwerkkaartje.
Scroll je je dan suf als je zoiets als excel opstart, of wordt de applicatie verhoudingsgewijs kleiner?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 02 augustus 2001 22:57 schreef smiley het volgende:

[..]

Scroll je je dan suf als je zoiets als excel opstart, of wordt de applicatie verhoudingsgewijs kleiner?
Als de applicatie 240x400 word hou je niet veel meer over.. probeer je Excel maar eens zo klein te maken.

Tis natuurlijk ook niet voor niks dat ze een speciaal OS voor palmtops hebben ontworpen waar alles wat compacter is.
Pagina: 1