Vraag

• Sahri
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 14:25
Ik weet niet of dit het juiste forum aangezien dit een vrij algemene Android vraag is maar ik wil graag weten wat er gebeurt als er niet genoeg op je Google Play saldo staat als je een abonnement verlengd wordt en je carrier billing hebt toegevoegd. Ik heb een subscription op een app die ik met Paypal heb betaald maar die betaalmethode heb ik dus verwijderd en de betaalmethode voor die subscription aangepast naar Google Play saldo. Ik wou Vodafone kiezen als betaalmethode maar die optie was niet beschikbaar. Ik heb t geprobeerd op m'n tablet (iOS), de telefoon (Nokia 8.1 met Android 9) en de PC (Windows 10 Pro) maar ik kan Vodafone gewoon niet kiezen als primaire betaalmethode! Hoe kan dit?!

Beste antwoord (via rens-br op 29-12-2019 21:50)

• Sahri
Effe een updateje: ik kon een paar dagen na het toevoegen van de betaalmethode die nu ineens wel kiezen voor mijn abonnementen. Ik heb zo t idee dat er een soort trial periode is voor je die voor doorlopende abonnementen kunt selecteren.

Alle reacties

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:56
Ondersteunt Vodaphone die betaalwijze überhaupt?

• Sahri
Seal64 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:30:
Ondersteunt Vodaphone die betaalwijze überhaupt?
Ja. Heb t al getest :) Je kunt bij t betaalscherm de betaalmethode wel veranderen dus dat is net echt de issue hier. Alleen voor een doorlopend abonnement van mij.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:56
Vodaphone zegt inderdaad dat dat kan:
https://mobiel.vodafone.nl/betalen-via-telefoonrekening

Echter maar tot bedragen van 20 euro, zo te zien.

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:06

De Nelis

en anders maar niet...

Sommige subscriptions kunnen gewoonweg niet via de telefoonrekening betaald worden. Dit is een keuze van de leverancier van die dienst en niet van Vodafone in dit geval.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Sahri
DeNelis schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:43:
Sommige subscriptions kunnen gewoonweg niet via de telefoonrekening betaald worden. Dit is een keuze van de leverancier van die dienst en niet van Vodafone in dit geval.
Ohh. Dus ik zou de app ontwikkelaar kunnen vragen om het te overwegen? Niet geschoten is altijd mis.

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:06

De Nelis

en anders maar niet...

Sahri schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:54:
[...]

Ohh. Dus ik zou de app ontwikkelaar kunnen vragen om het te overwegen? Niet geschoten is altijd mis.
Bijvoorbeeld :-)

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • Beste antwoord

• Sahri
Effe een updateje: ik kon een paar dagen na het toevoegen van de betaalmethode die nu ineens wel kiezen voor mijn abonnementen. Ik heb zo t idee dat er een soort trial periode is voor je die voor doorlopende abonnementen kunt selecteren.
Pagina: 1