Mailchimp - Update PDF bijlage in verzonden campagne

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:14
Is het in Mailchimp mogelijk om bij een verzonden campagne het PDF bestand te updaten zonder dat er een nieuwe mailing verzonden moet worden? Mijn redenatie is dat er een link in de mailing staat naar het bestand en je dus het bestand zou moeten kunnen updaten. Ik heb onze vriend Google al geraadpleegd, maar daar kom ik helaas niet verder.

Alvast dank voor het meedenken.

Beste antwoord (via shinchan03 op 13-12-2019 10:10)

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
A question that often arises is if the file attachment may be edited after the sending of the email campaign. If the attachment is saved to the Mailchimp Content Studio then unfortunately the file may not be edited.
Er wordt helaas niet uitgelegd waarom deze niet geedit kan worden. Wellicht krijgt elk bestand een unieke naam? Op dezelfde website wordt een manier uitgelegd zodat je wel wijzigingen kan aanbrengen (via een dropbox link).

[ Voor 27% gewijzigd door Cheesy op 13-12-2019 10:08 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:19

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

De link verwijst neem ik aan naar een vast adres? Als je verder geen checks hebt opgenomen in de email of ontvangers de bijlage laat controleren op checksum gaat dat werken. Ontvangers die na ontvangst het document hebben gedownload hebben dan wel een probleem natuurlijk. Dat document is dan niet updated.

Een excuus mail (".... voor de overlast") met update is dan handiger.

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
In de mailing is een attachment toegevoegd via mailchimp zelf en die geeft daar een link aan. Zou het dan mogelijk moeten zijn om de file in de filemanager te updaten? Of werkt dat niet door in de reeds verzonden campagne?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
A question that often arises is if the file attachment may be edited after the sending of the email campaign. If the attachment is saved to the Mailchimp Content Studio then unfortunately the file may not be edited.
Er wordt helaas niet uitgelegd waarom deze niet geedit kan worden. Wellicht krijgt elk bestand een unieke naam? Op dezelfde website wordt een manier uitgelegd zodat je wel wijzigingen kan aanbrengen (via een dropbox link).

[ Voor 27% gewijzigd door Cheesy op 13-12-2019 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
Dank Kees voor je reactie, dan weet ik voldoende!