Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor een vriend van me. Wil ermee gaan gamen. Speelt voornamelijk Rust. Echter is BF of een andere FPS ook wel eens leuk
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 max inclusief assemblage (bij Azerty)
Mee te nemen randapparatuur
Curved 4k scherm. Is van een HP Envy als ik het goed zeg. Kan dat überhaupt? Het is namelijk een all-in one apparaat. Scherm is mooi maar de ingebouwde hardware niet erg geschikt om mee te gamen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videokaart. Is een 2070 super voldoende of toch naar een 2080 kijken? Of juist een 5700xt?!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou wel eens een game op 4k willen spelen. Maar speelt dus voornamelijk Rust. Liever een wat stiller systeem, stillere componenten mogen dus iets meer kosten. Is een losse koeling voor de cpu aan te raden? Prijs/ prestatie moet echter niet te scheef worden
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies voor het samenstellen van een systeem welke mooi in balans is. Moeten er concessies gedaan worden?
Voor een vriend van me. Wil ermee gaan gamen. Speelt voornamelijk Rust. Echter is BF of een andere FPS ook wel eens leuk
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 max inclusief assemblage (bij Azerty)
Mee te nemen randapparatuur
Curved 4k scherm. Is van een HP Envy als ik het goed zeg. Kan dat überhaupt? Het is namelijk een all-in one apparaat. Scherm is mooi maar de ingebouwde hardware niet erg geschikt om mee te gamen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videokaart. Is een 2070 super voldoende of toch naar een 2080 kijken? Of juist een 5700xt?!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou wel eens een game op 4k willen spelen. Maar speelt dus voornamelijk Rust. Liever een wat stiller systeem, stillere componenten mogen dus iets meer kosten. Is een losse koeling voor de cpu aan te raden? Prijs/ prestatie moet echter niet te scheef worden
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies voor het samenstellen van een systeem welke mooi in balans is. Moeten er concessies gedaan worden?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,99 | € 74,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 593,- | € 593,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify S2 Black – Dark TG | € 140,- | € 140,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | Solid state drives | Corsair Force MP510 960GB | € 124,90 | € 124,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.295,44 | ||