Net een nieuwe build afgemaakt. Ik heb mijn oude PC nog staan met een SSD met Windows 10 erop. Deze oude PC was gekocht bij Medion en had Windows geïnstalleerd staan. Een aantal jaar geleden de gratis upgrade naar Windows 10 gedaan. Nu wil ik de SSD formatteren en overzetten naar m'n nieuwe build en hier vervolgens Windows op installeren. Ik heb me rot gezocht op het internet voor hulp maar ik kan geen duidelijke procedure opmaken uit alle info. Voordat ik op goed geluk begin en alles verpest toch maar om hulp hier vragen
Om Windows te installeren moet ik de SSD formatteren en inbouwen, vervolgens een USB met de Windows Creation Tool inpluggen en daar vanaf booten zodat Windows gaat installeren?
Ik heb gecontroleerd of mijn Windows overgezet kan worden en dat kan geloof ik, heb een digitale license gekoppeld aan m'n Microsoft account. Ooit die gratis upgrade naar Windows 10 gedaan.

Om Windows te installeren moet ik de SSD formatteren en inbouwen, vervolgens een USB met de Windows Creation Tool inpluggen en daar vanaf booten zodat Windows gaat installeren?
Ik heb gecontroleerd of mijn Windows overgezet kan worden en dat kan geloof ik, heb een digitale license gekoppeld aan m'n Microsoft account. Ooit die gratis upgrade naar Windows 10 gedaan.