GTA 5 online PS4 beeld stottert/ drops in Framerate

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JesseJellema
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02-07 16:04
Hallo Tweakers/ Tweakersleden!

Korte omschrijving:
GTA 5 online op de PS4 werkt niet lekker, mijn beeld stottert als een gek als ik snel rij, als ik een missie speel is het ook 1 bak ellende.
Andere games gaat het prima COD, Battlefield, NFS heat, the Crew, titanfall 1 en 2 enz.
Op mijn vorige oldschool 32 inc HD ready lcd TV werkte het prima, nergens last van.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
PS4 1TB met extra geheugen van 4 tb ( losse hd schijf geen SSD) GTA5 staat wel op de ps4 zelf inclusief alle updates.
Samsung Q64R 4k smart tv 55" met een 4k HDMI kabel.
KPN 500 MB internet glasvezel switch met 6 poorten, cat6 kabel er tussen (van modem naar switch en switch naar PS4)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gamemode is aan op de tv, met daarbij ook een aantal experts instellingen, die zijn door een maat van mij geïnstalleerd aangezet, hij werkt ook bij het bedrijf waar ik de tv heb gekocht. daarnaast ook een check gedaan van de PS4, luchtroosters schoongemaakt en ontstoft.

Ik hoor graag jullie tips and tricks!

groetjes Jesse

[ Voor 5% gewijzigd door JesseJellema op 12-12-2019 16:22 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:45
Is het alleen online? Of ook de single player?

Als het online is zou het ook aan je verbinding kunnen liggen.

• JesseJellema
@corporalnl Dankejwel voor je reactie, heb het even aangepast. Alleen online ja, singeplayer is top, ik zit thuis met een kabel verbonden aan het internet, KPN 500MB up en down, via een switch die 1000MB aan kan. CAT6 kabel.

[ Voor 12% gewijzigd door JesseJellema op 12-12-2019 16:22 ]

• corporalnl
JesseJellema schreef op donderdag 12 december 2019 @ 16:21:
@corporalnl Alleen online ja, singeplayer is top, ik zit thuis met een kabel verbonden aan het internet, KPN 500MB up en down, via een switch die 1000MB aan kan. CAT6 kabel.
En wat geeft de PS4 aan als je een verbinding test doet? Ping etc.

• JesseJellema
@corporalnl verbinding is 109 om 100 mbit met een ping van 6ms tot max 15 ms :)

• corporalnl
Als je op internet zoekt is het een bekent probleem vooral als je in een drukke lobby zit.

• JesseJellema
@corporalnl Klopt dit had ik ook al gevonden, wat ik me dan wel afvraag is, hoe komt het dat het op mn 32inch tot 2 weken geleden wel goed ging en zodra ik op mijn 55" smart 4k tv het helemaal K*T gaat.
Pagina: 1