Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een? solar charger
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget? max. 60€
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... smartphone/e-reader opladen in gebieden waar geen electriciteit voorhanden is (Nepal, Patagonie..) Solo trekkings
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden? Xtorm solar charger 10000, Solouser 126S
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over? Belangrijk is hoe snel het ding opgeladen is als enkel zonne energie voorhanden is
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2019 16:07 ]

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd dat was dus niet helemaal de bedoeling. Je hebt gewoon precies je tekst van je vorige topic geplakt in het template. Het ging mij met name om het een stuk uitgebreider beantwoorden van de onderstaande vraag:
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2019 @ 15:12:
Wat heb je zelf al gevonden? tegenstrijdige informatie
Wat heb je nu echt gevonden? Welke apparaten / merken / reviews / informatie? Zou je je post kunnen aanvullen?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
De lokaties die je noemt zijn niet echt super zonnig, is het niet beter een of meerdere grote powerbanks mee te nemen? Hoeveel denk je te gebruiken? Of eventueel een rugzak met zonnepaneel + losse powerbank zodat overdag tijdens wandelen opgeladen kan worden want lijkt me niet dat je wil rusten om stroom op te laden? Er is echt veel keuze omdat gebruik zo toegepast is op unieke situaties. Ruimte en gewicht van je bepakking, aantal dagen zonder stroom, etc. Ik zou zoiets nemen:
https://www.amazon.com/Hi...ger-Bladder/dp/B00SNZMOGC