Upgrade van mijn huidige headset naar ????

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• skozaa
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 14:24
Mijn vraag:

Mijn huidige gaming headset is een Sennheiser G4ME ONE.
Ik weet dat dit al een high end headset is maar is nu toch al een tijdje op de markt en ik ben dus opzoek naar een headset die nog beter presteert.

Mijn budget is 200-250 eurie's.

Ik heb zelf al wat research gedaan en kwam terecht bij de Beyerdynamic 300 mmx v2 uit.
Misschien dat 1 van jullie al gelijk zegt van ja dat is een goede upgrade of misschien bevelen jullie juist wel een andere aan.

Games die misschien relevant zijn: RUST, CS:GO, RDR2, Overwatch
_/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door skozaa op 12-12-2019 14:40 ]

Trusted

Alle reacties

• JohnnyDon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 17:45
Ik weet niet of je zelf al een microfoon hebt maar anders kan je ook zo iets halen als de Antilion Modmic of iets in die richting en een kwaliteit stereo koptelefoon. Ik zie dat vaak wordt aangeraden als je echt het beste van beide werelds wilt zonder de extra features.

Hier een Link naar een video naar HardwareCanucks. Hier legt hij uit waarom het beter is om geen Gaming headset te halen.

Ik zeg niet dat een Headset slecht is maar dat als je wat geld kwijt kan dat dit wel een optie is die waard is om naar te kijken.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Beyerdynamic MMX300, maar die had je zelf al gevonden. Gebaseerd op de 32Ohm versie van de Beyerdynamic DT770 met een fatsoenlijke microfoon er op geplakt. Goede bouwkwaliteit met aardig wat metaal en zit comfortabel op je hoofd.

De Sennheiser G4ME ONE is al erg goed, en volgens mij gebaseerd op de Sennheiser HD515. Dat is een open koptelefoon, terwijl de MMX300 een gesloten koptelefoon is. Hierdoor isoleert de MMX300 beter.
Net als de DT770 heeft de MMX300 vrij veel bas, meer dan de HD515.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.