Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gaan gamen met deze nieuwe setup. Farcry New Dawn, GTAV.. Daarnaast gewoon dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
NVMe m2 256 GB & 1 TB SSD (Samsung Evo 860).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil deze pc in een bestaande kast gaan plaatsen, vandaar de kleine behuizing. Ik zal bij deze behuizing nog 2 80mm fans aanschaffen, intake onder en outtake boven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een merkvoorkeur. Heb nu een build in gedachten met AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk, ook al zal dat moeilijk gaan met deze kleine behuizing en slechte airflow.
Ga je overklokken?
Ik ga in principe niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Graag feedback op gekozen componenten.
Ik twijfel zelf over de 5700XT, heb gelezen dat deze een stuk warmer worden dan de 2060's (super) en 2070's. Meer warmte brengt vaak ook meer geluid met zich mee. Geldt dit alleen voor de stock 5700XT met blower koeler?
Daarnaast vraag ik me af of het de moeite waard is om een klein beetje extra te investeren in de 3600X?
En is 16 GB RAM genoeg of kan ik beter meteen voor 32 GB gaan?
Momenteel heb ik dit in gedachten:
De NVMe m2 256 wil ik graag rechtstreeks op het moederbord aansluiten, de andere kan via sata aansluiting. Dat zou moeten kunnen met dit moederbord.
Edit. GPU MSI Evoke gewijzigd in de Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse.
Ik wil voornamelijk gaan gamen met deze nieuwe setup. Farcry New Dawn, GTAV.. Daarnaast gewoon dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
NVMe m2 256 GB & 1 TB SSD (Samsung Evo 860).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil deze pc in een bestaande kast gaan plaatsen, vandaar de kleine behuizing. Ik zal bij deze behuizing nog 2 80mm fans aanschaffen, intake onder en outtake boven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een merkvoorkeur. Heb nu een build in gedachten met AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk, ook al zal dat moeilijk gaan met deze kleine behuizing en slechte airflow.
Ga je overklokken?
Ik ga in principe niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Graag feedback op gekozen componenten.
Ik twijfel zelf over de 5700XT, heb gelezen dat deze een stuk warmer worden dan de 2060's (super) en 2070's. Meer warmte brengt vaak ook meer geluid met zich mee. Geldt dit alleen voor de stock 5700XT met blower koeler?
Daarnaast vraag ik me af of het de moeite waard is om een klein beetje extra te investeren in de 3600X?
En is 16 GB RAM genoeg of kan ik beter meteen voor 32 GB gaan?
Momenteel heb ik dit in gedachten:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 98,19 | € 98,19 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 444,90 | € 444,90 |
| 1 | Behuizingen | Cooltek Coolcube Maxi | € 76,23 | € 76,23 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L12S | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Voedingen | Gigabyte G750H | € 67,18 | € 67,18 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.000,- | ||
De NVMe m2 256 wil ik graag rechtstreeks op het moederbord aansluiten, de andere kan via sata aansluiting. Dat zou moeten kunnen met dit moederbord.
Edit. GPU MSI Evoke gewijzigd in de Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse.