Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuw Android toestel
. Ik heb al sinds 2014 of 2015 mijn Note 4 waar ik heel tevreden over ben. Halfjaartje geleden voor het laatst weer de batterij verwisseld voor de 2e keer. Maar ik merk dat het nu alweer is verslechterd. Normaal duurt dat een jaartje. Toestel begint instabiel te worden. Het wordt tijd
Wat is je budget?
Ik wil max 30-35 euro per maand uitgeven aan een abonnement met onbeperkt data. Maximale richtprijs is dan volgens mij zo een 300eu zonder abonnement.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral als phablet om video's mee te kijken op de wc
en audioboeken te luisteren. Ik vind daarom schermkwaliteit (OLEDis het beste toch?) en geluid het belangrijkste. Zo nu en dan een foto of filmopname voor het nageslacht (die mag dan wel van goede kwaliteit zijn).
Vingerprint, selfiezooi en al dat andere meuk boeit me niet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb even gefilterd op zaken zoals OLED, 6 inch, 128gb opslagruimte en NFC chip. Meest in de buurt komen dan de Samsung A50, Samsung A70, en verschillende Xiaomi mi 9 varianten .
Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Met name omdat ik Xiaomi niet ken en geen idee heb waar de verschillende varianten voor staan. Eigenlijk wil ik gewoon een goede phablet met verwisselbare batterij maar die bestaan helaas niet meer
Ik zoek een?
Nieuw Android toestel
Wat is je budget?
Ik wil max 30-35 euro per maand uitgeven aan een abonnement met onbeperkt data. Maximale richtprijs is dan volgens mij zo een 300eu zonder abonnement.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral als phablet om video's mee te kijken op de wc
Vingerprint, selfiezooi en al dat andere meuk boeit me niet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb even gefilterd op zaken zoals OLED, 6 inch, 128gb opslagruimte en NFC chip. Meest in de buurt komen dan de Samsung A50, Samsung A70, en verschillende Xiaomi mi 9 varianten .
Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Met name omdat ik Xiaomi niet ken en geen idee heb waar de verschillende varianten voor staan. Eigenlijk wil ik gewoon een goede phablet met verwisselbare batterij maar die bestaan helaas niet meer