Vraag

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:01
Hallo,

Mijn vrouw wou graag een app kopen die 0,87 euro kost. Nu vertrouwen zowel ik als mijn vrouw Google en onze telefoon niet voldoende om onze telefoon te koppelen aan onze bankkaart. Ook ondersteund onze provider niet om via de provider te betalen (en ook daar vertrouw ik onze telefoon niet voldoende mee om dit aan te zetten / te gebruiken).

Nu zag ik dat je ook met een cadeaukaart of promotiecode kan betalen. De cadeaukaarten heb ik kunnen vinden in volgende winkels:
https://play.google.com/about/giftcards/

Maar deze beginnen pas vanaf 15 euro! 8)7

Nu vind ik wel zoiets als:
https://123googleplaycard...le-play/giftcard?v=5&c=de

Maar daar staat bij dat ze enkel in Duitsland werkt en ik weet ook niet hoe betrouwbaar die website is...

Mijn vraag is dan ook: is er een betrouwbare manier om minder dan 15 euro te kopen (in België)? Is het bv mogelijk om iemand zijn resterend krediet over te kopen (ik veronderstel dat er veel mensen zijn die ooit teveel hebben gekocht)?

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Mastakilla op 12-12-2019 10:31 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:28

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Mastakilla je kan 1000 omwegen bedenken om dit te doen, maar eenmalig Paypal of je creditcard koppelen is toch veel eenvoudiger? Na de aankoop maak je de koppeling weer ongedaan en is er niks meer aan de hand.

Lijkt mij een stuk betrouwbaarder dan tegoed van andere overkopen en wazige websites bezoeken.

Daarnaast is het minimum voor een Google Card 15 euro als ik hun eigen website moet geloven.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 12-12-2019 10:35 ]

• Mastakilla
"koppeling ongedaan maken" en het woord "Google" op eenzelfde pagina gebruiken... Dat vind ik toch gedurfd :D

Maar ja, als het echt niet anders kan, dan zal ik het misschien toch moeten overwegen :(

[ Voor 29% gewijzigd door Mastakilla op 12-12-2019 10:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:59
Download google rewards op je telefoon. Af en toe een enquete invullen en je ontvangt krediet voor je google play account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Je kan ook een digitale/virtuele creditcard aanmaken, deze opwaarderen met 5 euro bv en daarna weer uitzetten.

Geen koppeling naar je eigen rekening, dus google safe

• Mastakilla
Net nog eens aan mijn vrouw voorgesteld en zij is blijkbaar nog meer wantrouwend dan ikzelf :p Bankkaart koppelen zal hier dan ook niet gebeuren...

We zijn voorlopig dan maar aan het overwegen om zo'n 15 euro kaart te kopen en daarvan maar 1 euro te gebruiken... :/

Blijft zo'n tegoed trouwens eeuwig geldig?

edit: ivm die digital credietkaart, heb je daar linkje van toevallig?

[ Voor 10% gewijzigd door Mastakilla op 12-12-2019 10:47 ]

• Jampot007
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:33
rwbk schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:37:
Download google rewards op je telefoon. Af en toe een enquete invullen en je ontvangt krediet voor je google play account.
Moet je wel een maand geduld hebben voor je genoeg enquetes krijgt voor de euro :p.

Ik zou gewoon lekker de normale methode volgen, voor Google hou je toch niks verborgen

V&A: 3D Print Service + \\ Industrieel Product Ontwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Mastakilla schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:44:
Net nog eens aan mijn vrouw voorgesteld en zij is blijkbaar nog meer wantrouwend dan ikzelf
Sorry zeggen is makkelijker dan toestemming vragen :)

@Mastakilla zit in de auto,. Dus geen link.
Maar google even naar digitale of virtuele creditcard

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 12-12-2019 10:49 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:41
rwbk schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:37:
Als je voorzichtig bent met Google moet je vooral je locatie aanzetten en Google rewards doen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Mijn vrouw wou graag een app kopen die 0,87 euro kost. Nu vertrouwen zowel ik als mijn vrouw Google en onze telefoon niet voldoende om onze telefoon te koppelen aan onze bankkaart. Ook ondersteund onze provider niet om via de provider te betalen (en ook daar vertrouw ik onze telefoon niet voldoende mee om dit aan te zetten / te gebruiken).
Serieus? Wat denk je dat de store gaat doen? Geld overmaken?? Geld wegsluizen??

nog nooit zoiets meegemaakt en heb toch al geregeld wat betaald.. paypal, provider, bankkaart.. niks mee aan de hand, en na de aanschaf kan je dit gewoon weer verwijderen.

• EpicKip
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:00
Maak een paypal account en stort daar die euro op (zonder bank koppeling, ofwel pre-paid) koppel dit pre paid paypal account aan je google account en dan kun je de betaling doen. Het paypal account is toch pre-paid en kun je eventueel hierna opheffen.
Pagina: 1