gisteravond werd er bij het afsluiten van mijn pc met Windows 7 een update geïnstalleerd. Vanochtend kreeg ik het welbekende ‘configuratie van Windows voorbereiden’ scherm in beeld. Normaliter werkt dan alles binnen een paar minuten weer. Inmiddels kijk ik al een half uur tegen dit scherm aan. Ik concludeer dat er dus iets niet goed gaat bij het configureren.
Ik heb getracht naar oplossingen te zoeken via mijn telefoon, maar buiten dat het irritant zoekt heb ik ook nog geen concrete oplossing gevonden. Daarom hier de vraag hoe dit op te lossen.
En voor de lachers als het om Windows 7 gaat: een nieuwe computer staat voor de eerste week van januari gepland. Helaas, ook ik moet over op Windows 10...
Ik heb getracht naar oplossingen te zoeken via mijn telefoon, maar buiten dat het irritant zoekt heb ik ook nog geen concrete oplossing gevonden. Daarom hier de vraag hoe dit op te lossen.
En voor de lachers als het om Windows 7 gaat: een nieuwe computer staat voor de eerste week van januari gepland. Helaas, ook ik moet over op Windows 10...