• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-03 12:13
Wie weet dit,
over een tijdje ga ik of deze halen (als het kan) of de Nokia 6310 (als het kan :P)..

Wanneer komt dus de Siemens S45 uit, of istie er al??

grtz

• RiCk
ej Rick!

hij komt begin augustus, wat dom dat je dat niet weet zeg

(sorry hoor, had het al gevonden :o :D)

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
:?

Linkje naar een plaatje?
Wil wel eens zien hoe deze eruit komt te zien.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

move naar [forum=4]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op woensdag 01 augustus 2001 22:00 schreef fox666mulder het volgende:
:?

Linkje naar een plaatje?
Wil wel eens zien hoe deze eruit komt te zien.
Afbeeldingslocatie: http://www.gsm-shop.nl/new/prodimg/siemens_s45_groot.jpg

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik wou bijna de S35 silver kopen, maar toen zag ik de S45.. hebbug :9~ (heb ik meteen GPRS).

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmshoponline.nl/media/Siemens_s45.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.unwired.gr/review/s45.jpg

Hij word trouwens goedkoper dan de S40.

Verwijderd

Ik vind m van de voorkant echt lelijk.
Iemand trouwens linkje met de spec's van dit toestel?
Heb wel http://www.unwired.gr/review/siemens-s45.html maar mn grieks is niet zo goed :+
(Ben wel benieuwd wat voor gadjets er nu weer inzitten ;) al hoewel ik helemaal niet van gadjets in mn tel hou :+)

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:24

Roy

Hobbies?

Hmm, wel een leuk telefoontje dacht ik zo :)

<offtopic>
Ik heb nou een brakke Ericsson T18s met Telfort abbo, maar nu is mijn telefoon bijna kapot, hoe kan ik dan het beste een nieuwe halen? Want een kale telefoon is niet te betalen en ik wil m'n nummer héél graag meenemen!?
hoe kan ik dat het beste doen ?
</offtopic>

Inderdaad...

• Bigs
  • Niet online
Gewoon bij een willekeurige winkel een willekeurige nieuwe telefoon kopen met een willekeurig abonnement en zeggen dat je je nummer mee wil nemen. Je moet alleen je oude Telfort abo nog niet opzeggen, want dan kan het niet meer.

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:24

Roy

Hobbies?

Dat dacht ik ook al, maar ik wil graag weer Telfort hebben, kan dat dan ook? (dus dat ik mijn telfort abbo opzeg en meteen weer een nieuwe open?)

Inderdaad...

• koen
  • Niet online
Op donderdag 02 augustus 2001 12:42 schreef Roy het volgende:
Dat dacht ik ook al, maar ik wil graag weer Telfort hebben, kan dat dan ook? (dus dat ik mijn telfort abbo opzeg en meteen weer een nieuwe open?)
nope, interne nummerportabiliteit is niet mogelijk. als je dus een nieuw telfort abonnement afsluit, krijg je daarbij een nieuw nummer.

wel zou je even kunnen informeren bij telfort klantenservice of zij een afdeling voor contractverlengingen hebben. als je dan je huidige abonnement verlengt, krijg je meestal een gratis phone of één tegen bijbetaling.

• RiCk
I O+ it!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 02 augustus 2001 14:34 schreef RiCk het volgende:
I O+ it!
Idd

Verwijderd

ik heb de t39
die is heee-eeeee-eerlijk

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 13:36 schreef koen het volgende:

[..]

nope, interne nummerportabiliteit is niet mogelijk. als je dus een nieuw telfort abonnement afsluit, krijg je daarbij een nieuw nummer.

wel zou je even kunnen informeren bij telfort klantenservice of zij een afdeling voor contractverlengingen hebben. als je dan je huidige abonnement verlengt, krijg je meestal een gratis phone of één tegen bijbetaling.
Sorry Koen, maar weelicht dat het niet bij Dutchtone kan, maar bij Telfort kun je gewoon intern je nummer meenemen, hoor!

• Bigs
  • Niet online
Als het intern zou kunnen willen ze gewoon dat je je abo verlengt (zonder nieuwe foon te kopen enzo) en dat willen de meesten juist niet.

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

hmmm, kvin mijn s35 eigenlijk wel mooier... zeker toen ik de zilveren zag met dat gele display dies echt :9~ maar, bij dit toestel vraag ik me af hoe je die menuutjes links en rechts onder in het beeldscherm kan benaderen... kan ik niet zo duidelijk zien nl...

edit:
hij lijkt heel erg op die nokia.. euh... 9110 :? die met dat klepje dat je met dat knopje aan de achterkant open kan flippen... komt door dat beeldschermpje wat iets groter is dan de rest van de foon is zeg maar... denk ik...

We've got that ring of confidence

• Bigs
  • Niet online
Ik zit nu ook te twijfelen tussen de S35 Silver en de S45. Ik moet die laatste een keer in het echt zien denkik, want op de foto's ziet ie er een beetje raar uit.

• koen
  • Niet online
Op donderdag 02 augustus 2001 16:56 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Sorry Koen, maar weelicht dat het niet bij Dutchtone kan, maar bij Telfort kun je gewoon intern je nummer meenemen, hoor!
is dat veranderd dan? wist wel dat het ging van preay --> abo, maar van abo naar abo was voor een tijdje terug bij mijn vriendin nog niet mogelijk. vandaar ook dat ze is overgegaan op dutchtone ;)

• RiCk
ik ga um iig deze week bestellen, alleen weet nog niet waar. ik wil een Libertel 120 abbo, maar is het verstandig om um bij een internet shop te bestelle? of gwn naar een Libertel sjop gaan...

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik vindt die siemens altijd zo rond.... ik ga toch altijd nog voor Nokia hoor....

* lekker ontopic ook he :) *

Mother, will they like this song?

• RiCk
Zijn er nu al meer zaken waar je um ken kope?

• RiCk
Niemand?

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-03 18:56
Op donderdag 02 augustus 2001 13:36 schreef koen het volgende:

[..]

He dat is vet zeg. Ik heb nu Dutchtone en een 3310, best tevreden mee, maar in oktober loopt m'n contract af. Ik wil dan een Motorola V66 of Samsung A300 of iets in die richting hebben (wellicht 8310), maar als ik het goed begrijp kan ik ook gewoon Dutchtone opbellen om m'n contract te verlengen en dan behoud ik m'n nummer en kan ik voor evenveel geld als wanneer ik een nieuw abonnement af zou sluiten bij ze een nieuwe/duurdere telefoon kopen? Is dat echt zo?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

wat kost hij nu eigenlijk
en bij welke gewoone zaak kun je hem kopen

• koen
  • Niet online
Op zondag 12 augustus 2001 15:14 schreef ArthurS het volgende:

[..]

He dat is vet zeg. Ik heb nu Dutchtone en een 3310, best tevreden mee, maar in oktober loopt m'n contract af. Ik wil dan een Motorola V66 of Samsung A300 of iets in die richting hebben (wellicht 8310), maar als ik het goed begrijp kan ik ook gewoon Dutchtone opbellen om m'n contract te verlengen en dan behoud ik m'n nummer en kan ik voor evenveel geld als wanneer ik een nieuw abonnement af zou sluiten bij ze een nieuwe/duurdere telefoon kopen? Is dat echt zo?
dat is inderdaad een mogelijkheid. nu krijg je bij een contractverlenging voor minimaal één jaar een nokia 3310 of 3330 gratis, luxere toestellen moet je bijbetalen.
het toestel is misschien niet zo voordelig als wanneer je een nieuw abonnement afsluit, maar je hebt wel het voordeel van nummerbehoud en bij een nieuw abonnement mkomen ook weer aansluitkosten. bel tegen het einde van je contractlooptijd maar eens met dutchtone voor zo'n aanbod.
voorwaarde is overigens wel dat je minimaal een factuurbedrag van 50 gulden in de maand hebt...

• koen
  • Niet online
beide nieuwe siemens toestellen
kosten los (dus zonder abo) NLG 799,-

Afbeeldingslocatie: http://www.belstore.com/image/bs/fotos/msime45.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.belstore.com/image/bs/fotos/msis45.gif

vind zelf de m45 stoerder als de s45 :P

• RiCk
vind de ME45 (Wat een naam trwns) beetje 'te'.

S45

Trwns het enige verschil tussen die 2 is dat de S45 5 gram lichter is (:P) en de ME water bestendig is

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:17
bij http://www.gsmshoponline.nl/ hebben ze um :)

Verwijderd

Nee een winkel ik koop mijn gsm niet online dat is tegen mijn princiepes dus gewoon een winkel keten ofzo

• koen
  • Niet online
bij de belcompany :( hebben ze hem al
kost ie 889,- piek...

Verwijderd

Een goede winkel waar ze verstand van zaken hebben in iedergeval een beetje en niet hij kan aan en hij kan uit

• koen
  • Niet online
verschilt waarschijnlijk per filiaal

hier in arnhem ben ik zekerniet gecharmeerd van belcompany :r
winkel van 7 bij 3 vierkante meter met ongeveer 300 toestellen uitgestald, als je met twee man naast elkaar staat om te kijken sta je al klem in de shop. en het personeel weet nog net hoe ze een contract voor je moeten invullen en dan houdt het volgens mij wel op. kwam laatst binnen voor een ben abo, probeerden ze me libertel aan te smeren (misschien hogere verkoopbonus) :( bah, bepaal zelf wel wat ik wil. ben dus maar iets verder gelopen naar een betere shop :)

maar goed, je weet nu dat ie daar te koop is en door mijn slechte ervaringen met de belcompany, kom ik daar niet meer binnen, maar kan mezelf relativeren en het kan aan één filiaal liggen en niet de hele winkelketen :+

• RiCk
Op zondag 12 augustus 2001 20:29 schreef DMS het volgende:
Nee een winkel ik koop mijn gsm niet online dat is tegen mijn princiepes dus gewoon een winkel keten ofzo
Vind ik ook, maar ik neig naar Belcompany op internet, die lui zijn wel goed (ook online) anders moet ik uurtje met de bus (heb nog geen rijbewijs) dussss....

• RiCk
Whee, ik heb um nu al een paar dagen, gehaald dus bij Belcompany en hij roeleert!!!

Verwijderd

heb hem ook een paar dagen nu en hij is gewoon stoer

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 14:59 schreef RiCk het volgende:
Whee, ik heb um nu al een paar dagen, gehaald dus bij Belcompany en hij roeleert!!!
wat kostie nou?

• RiCk
349 bij Belcompany (met Telfort 120 abbo dan he)
Pagina: 1