Toon posts:

ASUS A7V133

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vanmiddag zo'n nieuw asus mobo gehaald maar hij heeft een raar probleem, na het vastschroeven en het inpluggen van de voeding en de connectors doet ie helemaal niets..
zelfs de fans draaien niet, ik heb dus het vermoeden dat er een of andere chip brak is maar het kan ook zijn dat ik die draadjes van led's en switches uit de kast verkeerd heb aangesloten want in de manual staat een zeer onduidelijk plaatje dus als iemand me precies kan uitleggen hoe die dingen erin geplugd moeten worden zou ik wel dankbaar zijn

(btw ik heb al op de asus site gekeken maar daar is ook weinig extra uitleg over dit probleem)

Verwijderd

probeer eens uit te vinden of de voeding het doet... heb je een andere computer nog staan? zo ja, kijk ff of het dezelfde voeding is en sluit die eens aan....

het is gewoon een kwestie van uitsluiten van de oorzaken, ga alle mogelijke oorzaken dus na.... en probeer ze op zoŽn betrouwebare manier te testen...

succes ermee!

Verwijderd

Topicstarter
sorry de topicnaam van dit bericht moest ASUS A7V133 zijn ik had per ongeluk me nick ingetypt en van got mag ik hem niet nog ene keer posten met goeie naam :(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 21:43 schreef The_YellowDog het volgende:
probeer eens uit te vinden of de voeding het doet... heb je een andere computer nog staan? zo ja, kijk ff of het dezelfde voeding is en sluit die eens aan....

het is gewoon een kwestie van uitsluiten van de oorzaken, ga alle mogelijke oorzaken dus na.... en probeer ze op zoŽn betrouwebare manier te testen...

succes ermee!
de voeding is goed want het is een gloednieuwe kast en me ouwe mobo werkte wel :(

Verwijderd

Heb je de schakelaar achter wel goed staan?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 21:00

Arno

PF5A

Op woensdag 01 augustus 2001 21:44 schreef Wisp het volgende:
sorry de topicnaam van dit bericht moest ASUS A7V133 zijn ik had per ongeluk me nick ingetypt en van got mag ik hem niet nog ene keer posten met goeie naam :(
:7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 22:37 schreef Traag het volgende:

[..]

:7
jup :) ben geen newbie

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 21:49 schreef lusch.com het volgende:
Heb je de schakelaar achter wel goed staan?
oeps hierop moest ik replien..ik moet zoveel blowen

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

check of alles goed is aangesloten en dubbelcheck of je alles goed hebt aangesloten (switches en ledjes)

kijk of je niet per ongeluk de stroom van de voeding hebt uitstaan ;) (heb ik ook gehad)

ik had dit probleem, psies hetzelfde.
deed nix meer met mijn 250 watt voeding.wat bleek: voeding doorgebrand :(

nieuwe 300 watt gekocht en alles loopt als een trein (athlon 1,2)

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

kijk ff of je hem wel aan krijgt als je de pootjes waar de aan knop op zit kortsluit ff met een schroevendraaiertje of zo.
de onderste rechter 2 pootjes trouwens, en clear ff de bios!

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 22:59 schreef raw meat het volgende:
kijk ff of je hem wel aan krijgt als je de pootjes waar de aan knop op zit kortsluit ff met een schroevendraaiertje of zo.
de onderste rechter 2 pootjes trouwens, en clear ff de bios!
beide al geprobeerd :( ik denk dat ik er toch mee terug zal moeten.. thnx voor de hulp

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=7] :).
Pagina: 1