Waarom zou ik een mpeg kaart of een decoderkaart bij een dvd speler moeten kopen? wat heeft het voor effect, en is het een groot probleem als je het niet koopt?
muchos gracias
muchos gracias
Verwijderd
https://wren.co/join/Devian
In die S3 chip zit al een goede DVD support ... Download eens van madunion eens dat DVD testprogrammaOp woensdag 01 augustus 2001 21:55 schreef The_YellowDog het volgende:
heb duron 800 met 512 mb geheugen en MSI k7t pro mobootje...... en een tering videokaart.. Diamond Stealth III 32mb.
moet het lukken zonder kaart?
Ongetwijfeld.Op woensdag 01 augustus 2001 21:55 schreef The_YellowDog het volgende:
heb duron 800 met 512 mb geheugen en MSI k7t pro mobootje...... en een tering videokaart.. Diamond Stealth III 32mb.
moet het lukken zonder kaart?
Met een goede videokaart zoals ATI zou je niks van merken denk ik.Op woensdag 01 augustus 2001 22:08 schreef Brian Dickens het volgende:
Er is toch wel verschil tussen TV-output en de output van een speciale DVD-decoder kaart. Een DVD-decoder kaart levert veel betere kwaliteit, veel scherper beeld. Tenminste, dat is mijn ervaring...
(TV-output of GF2GTS, DVD-Decoder Creative DXR3)
DVD testprogrammaOp woensdag 01 augustus 2001 22:04 schreef 4POX het volgende:
[..]
In die S3 chip zit al een goede DVD support ... Download eens van madunion eens dat DVD testprogramma
www.madunion.com
Verwijderd
Verwijderd
Video 2000. Is ook niet zo moeilijk te bedenken als je naar "products" gaat.Op woensdag 01 augustus 2001 22:34 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
DVD testprogramma
Hoe heet dat proggie ?
Geforce staat bekend om zijn 3D snelheid, niet om zijn beeldkwaliteit jammer genoeg. Daarvoor moet je bij ATI zijn.Op donderdag 02 augustus 2001 00:06 schreef terw_dan het volgende:
Ik heb zelf een Creative DXR3 mpeg decoder erin zitten en het verschil tussen hardwarematig via mijn Mpeg kaart op hardwarematig via mijn videochipset (GF2MX 64MB) is toch wel duidelijk zichtbaar als je let op bijvoorbeeld de scherpte van de lijnen en dergelijke. Ook is het makkelijk als je geen tv-out hebt of 3 cdromspelers en op alle cd audio wilt hebben
Verwijderd
Met een Mpeg kaartje zoals de Hollywood + haal je veel betere kwalieteit op je TV dan met welke andere TV-out dan ook, mischien dat die dingen van Matrox erbij in de buurt kunnen komen....Op woensdag 01 augustus 2001 21:51 schreef skinhead het volgende:
hoe krijg ik het beeld van mijn dvd speler het beste op de tv? gewoon via de tv-out? maar dan heb ik geen dvd kwaliteit neem ik aan
Coïtus ergo sum
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq