Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrrango
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-05-2020
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/8ztBMW9q/C0-E57-D3-A-E184-4233-930-B-15718-DAFC7-D1.png

Display
• Clearer and more colorful 0.95” AMOLED True color screen
• 240*120 resolution at 282 PPI
• Excellent visibility even under sunlight
• Up to 8 prefabricated stylish watch faces
Design
• Full screen touch with 2.5D curved screen
• The watch band is made from silica gel, with stylish pattern and improved buckle design
• Light, thin and ultra-comfortable
Product Size and Weight
• Only 23g in weight
• 43 mm (L) ×17.2 mm (W)× 11.5 mm (H)
Colors
• Meteorite Black
• Classic Navy blue
• Dahlia Pink
Battery
• Lost-lasting up to 14 days under normal use
• 9 days on classic model with TruSleepTM turning on
Scientific health tracking
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/ht6tfdWG/4-F9253-CF-4064-405-B-8-FD0-05-C3-D6-DC40-C5.png
• TruSeen 3.0 Heart Rate Detection provides 24-hour real-time continuous heart rate monitoring to keep track of your health, monitoring accuracy up to
• Night infrared heart rate monitoring
• Heart rate alerts when exceeds the preset heart rate limit warning
• TruSleep™ Tracking automatically tack and record light, deep & REM sleep to understand your sleep quality
• Combining Huawei AI technology and six categories of typical sleep problems, provides 200+ suggestions for improvement
Sports assistant
• Supports 10 different sport modes and records numbers of running time, distance, speed and pace
• Records numbers of strokes, speed, distance, calories count, and average SWOLF for any swimming style
• Water-resistance up to 50 meters
Smart life
• Able to receive incoming call notifications and reject a call on band
• SMS, email, SNS notifications and vibration alerts
• Find your smartphone by pairing with band within Bluetooth range
• Use talk band remote control the mobile phone to makes photography, more fun and convenient.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
HONOR Band 5 Review - Near Excellent Budget Fitness Tracker!

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Honor Band 5 vs Mi Band 4: Best Budget Fitness Band?

V-log:

Bekijk op YouTube
HONOR Band 5 Vlog - My working out time with HONOR Band 5!Amazing!

[ Voor 8% gewijzigd door mrrango op 25-12-2019 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-06 03:59
Sinds 2 dagen in bezet van Honor band 5, ziet er mooi uit, zeer helder scherm.

Iemand een idee hoe ik Watch faces kan toevoegen, heb gelezen over de trucje met een account op China / UK. Krijg dit werkend op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:27
Met de nieuwste update kun je dit gewoon op je watch doen!

Heb hem ook sinds kort in bezit en goed spul (zeker voor het geld). Wat ik me wel afvraag is of het mogelijk is om tijdens het hardlopen zowel hartslag als gemiddelde snelheid te zien zonder te scrollen. Deze staan op 2 schermen en dat lijkt niet instelbaar...

Ook hoop ik dat je op de 1 of andere manier kunt instellen welke mondelinge aanwijzingen je krijgt tijdens een training (hartslag, afstand) en hoe vaak.

Dit soort dingen zijn niet instelbaar of in ieder geval lastig te vinden als nieuweling...

[ Voor 27% gewijzigd door MiKeZZa op 26-01-2020 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:22
Sinds laatste update is er eindelijk ook een 'tile' voor SpO2-metingen.
Best handig in deze Corona tijd....

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:26
Werkt de ingebouwde NFC van dit horloge wel met, bijv. bankieren apps? De Mi Band 5 met NFC werkt bijvoorbeeld alleen met AliPay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ik ben daar ook benieuwd naar.
Zijn er verder nog recente ervaringen met deze fitness tracker? Ik vind de Honor Band 5 een stuk mooier qua design dan Xiaomi, en volgens mij is de software ook minder buggy?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Ik was in mijn review van de HB5 (productreview: Honor Band 5 (zonder NFC) Zwart (Zwart) review door TheTinusNL) niet positief over de software.
Echter heb ik sinds kort een Amazfit GTS. Volgens mij is de Amazfit-app bijna een 1 op 1 kopie van de Mi Fit voor de Mi Bands. Ik vind Huawei Health véél beter, het is vooral schoner/overzichtelijker. Bij de Amazfit-app heb ik het idee dat sommige instellingen op 2 dan wel 3 plekken staan. Sommige instellingen zijn ook echt zoeken en/of onduidelijk. In Huawei Health vond ik alles een stuk beter te vinden.
Mijn HB5 is inmiddels doorverkocht, maar ik heb nergens iets gezien over het betalen met de band. Volgens mij is dit ook gewoon niet mogelijk. Dan moet je tegenwoordig bij de Garmins/Samsungs/Fitbits/Apples zijn volgens mij. Ik bedenk mij net pas dat ik de niet-NFC versie had. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door TheTinusNL op 19-06-2020 19:13 . Reden: I'm stupid ]

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

1 van de redenen waarom de HB5 zou willen, die Xiaomi software is het vaak allemaal toch net niet. Ik ben het stadium inmiddels wel voor bij dat ik met crappy software en allerlei workarounds/tweaks moet gaan werken. Vandaar was mijn keuze gevallen op de HB5. Huawei/Honor is wat dat betreft een stuk 'volwassener'

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
-tom-562 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 21:14:
1 van de redenen waarom de HB5 zou willen, die Xiaomi software is het vaak allemaal toch net niet. Ik ben het stadium inmiddels wel voor bij dat ik met crappy software en allerlei workarounds/tweaks moet gaan werken. Vandaar was mijn keuze gevallen op de HB5. Huawei/Honor is wat dat betreft een stuk 'volwassener'
Wat wil je er precies allemaal mee doen dan dat je denkt workarounds en tweakers nodig te hebben?
Want met Huawei Health is ook lang niet alles mogelijk qua software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

TheTinusNL schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 09:16:
[...]

Wat wil je er precies allemaal mee doen dan dat je denkt workarounds en tweakers nodig te hebben?
Want met Huawei Health is ook lang niet alles mogelijk qua software.
Muziek bediening, trilwekker om m'n pols, wat notificaties weergeven op het apparaat, en verder het ding gebruiken als simpele fitnesstracker (stappenteller, fietsen)
Workarounds slaat op de Xiaomi :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
-tom-562 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 09:47:
[...]

Muziek bediening, trilwekker om m'n pols, wat notificaties weergeven op het apparaat, en verder het ding gebruiken als simpele fitnesstracker (stappenteller, fietsen)
Workarounds slaat op de Xiaomi :P
Heb je hem al gekocht? Kan ik niet echt duidelijk krijgen uit je reacties. :P

Muziek en trilwekker werken uitstekend.
Notificaties werken ook wel prima, maar zijn vanwege het kleine scherm toch erg gelimiteerd qua in hoe praktisch het is. Als ik bijvoorbeeld een e-mail kreeg, paste er met moeite afzender + titel op. Reminders werken bijvoorbeeld wel prima (mits je ze zelf kort houdt qua titel).
Stappenteller is ook gewoon mogelijk.
Fietsen kun je in theorie outdoor ook opnemen, maar gelimiteerd. Lees daarvoor even het "wielrennen" gedeelte van mijn review.

[ Voor 5% gewijzigd door TheTinusNL op 23-06-2020 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

TheTinusNL schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 14:57:
[...]

Heb je hem al gekocht? Kan ik niet echt duidelijk krijgen uit je reacties. :P

Muziek en trilwekker werken uitstekend.
Notificaties werken ook wel prima, maar zijn vanwege het kleine scherm toch erg gelimiteerd qua in hoe praktisch het is. Als ik bijvoorbeeld een e-mail kreeg, paste er met moeite afzender + titel op. Reminders werken bijvoorbeeld wel prima (mits je ze zelf kort houdt qua titel).
Stappenteller is ook gewoon mogelijk.
Fietsen kun je in theorie outdoor ook opnemen, maar gelimiteerd. Lees daarvoor even het "wielrennen" gedeelte van mijn review.
Nee, nog niet gekocht :p ik twijfel(de?) tussen de Xiaomi en de Honor band 5. Maar ik denk dat ik uiteindelijk toch voor de Honor ga, vind het design ook mooier

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb 'm uiteindelijk gistermiddag besteld, en zojuist ontvangen. Eerste indruk is positief, alleen jammer dat het updaten zo lang duurt :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 07:59

Hak

Hebben jullie eigenlijk Huawei Health zonder HMS Core kunnen installeren? Beetje irritant dat je dit soort apps gedwongen moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Installeren: ja (gewoon in de Play Store).
Gebruiken: nee. Je komt dan niet verder dan het startscherm.
-tom-562 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:44:
Ik heb 'm uiteindelijk gistermiddag besteld, en zojuist ontvangen. Eerste indruk is positief, alleen jammer dat het updaten zo lang duurt :P
Dat was bij mij alleen bij de eerste keer. Ik dacht toen al dat ik de band in 1x gesloopt had door hem verkeerd te paren o.i.d. :+
Maar verdere updates gingen altijd vrij snel.

[ Voor 126% gewijzigd door TheTinusNL op 24-06-2020 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasje39
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03-01 08:34
Hoi,

Ik had vroeger een mi band 1, die is inmiddels al een flinke tijd overleden. Ik gebruikte hem onder andere voor wekkers meerdere keren per dag.
Is het bij de honor band 5 mogelijk in 1 keer 3 wekkers (liefst meer) in te stellen en die alle dagen van de week te laten herhalen zonder dat je er verder nog naar om hoeft te kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Jasje39 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 13:39:
Hoi,

Ik had vroeger een mi band 1, die is inmiddels al een flinke tijd overleden. Ik gebruikte hem onder andere voor wekkers meerdere keren per dag.
Is het bij de honor band 5 mogelijk in 1 keer 3 wekkers (liefst meer) in te stellen en die alle dagen van de week te laten herhalen zonder dat je er verder nog naar om hoeft te kijken?
Naast één "smart wake up" alarm kun je nog een aantal losse alarmen instellen. In ieder geval minstens dan 3, dat had ik (doordeweeks + zaterdag + zondag). Voor elk alarm kun je naast de tijd dus ook kiezen op welke dag(en) het alarm moet gaan. Dan kun jij gewoon 3 alarmen instellen, elk voor dezelfde dagen, maar met andere tijdstippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmaxx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-05 23:20
Kan je de HB5 ook gebruiken met andere smartphone merken Zoals bv LG¿
Voor wat wordt de NFC chip allemaal gebruikt¿
Kan je betaalkaarten toevoegen en betalen met NFC¿

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 13:48
xmaxx schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 00:31:
Kan je de HB5 ook gebruiken met andere smartphone merken Zoals bv LG¿
Voor wat wordt de NFC chip allemaal gebruikt¿
Kan je betaalkaarten toevoegen en betalen met NFC¿
Ja hoor, de band kan je bij elk toestel gebruiken.
NFC is inderdaad om te kunnen betalen

• xmaxx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-05 23:20
@scholtens Dank je.

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 13:48
Iemand enig idee hoe je de band op nederlands kan zetten?
Heb hem icm een honor view 20, telefoon staat gewoon op NLD ingesteld.

Maar de band zelf niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
G.Scholtens schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:35:
Iemand enig idee hoe je de band op nederlands kan zetten?
Heb hem icm een honor view 20, telefoon staat gewoon op NLD ingesteld.

Maar de band zelf niet.
Ik dacht dat de UI van de HB5 geen Nederlands ondersteunt, volgens mij alleen notificaties (die dan inderdaad via je telefoon in het Nederlands worden gestuurd).

Even Googlen en inderdaad: (1) (2)

[ Voor 35% gewijzigd door TheTinusNL op 17-09-2020 08:46 . Reden: URLs ]

Pagina: 1