Mijn huidige pc is nodig aan vervanging toe. Dit was een jaar of 8 geleden al een budget pc dus inmiddels echt super traag
Wil nu graag een leuk systeem samenstellen en dan laten assembleren (door AZERTY?). Zou het zelf wel willen doen, maar heb weinig verstand van computers dus better safe then sorry.
Waar ik nu heel af en toe een game speel op mijn oude PS3
, wil ik dat nu graag op de pc doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internet, mail, Netflix en af en toe een game spelen. Games als GTA V, FIFA of racegames hoeven niet perse op de hoogste instellingen speelbaar te zijn, maar speelbaar. Hecht dus minder waarde aan echte game performance.Verder geen zware taken zoals videobewerking of zoiets.
Een huis tuin en keuken computer dus
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een vast budget. Wil het graag rond de €1000 houden. Mag wat meer zijn, maar zeker ook minder
Het hoeft niet allemaal het goedkoopste te zijn, maar wel graag een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een beeldscherm, toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten voor een goed werkende pc
Daar kan ik jullie expertise goed bij gebruiken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, al neig ik wel naar AMD i.v.m. de prijs kwaliteit verhouding. (Wat ik online tegen ben gekomen) Tell me if I am wrong
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag een computer waar ik verder geen omkijken naar heb en future proof is. Het belangrijkste is dat dat de componenten goed samenwerken en op elkaar afgestemd zijn. Een stille pc is ook een belangrijk punt. Dit alles heel graag in een pricewatch: Phanteks Evolv Shift Zwart. Er zijn natuurlijk meerdere mooie kasten met eventueel meer (uitbreid)mogelijkheden. Sta daar ook voor open als het dan aanzienlijk goedkoper kan (zeg 20%) voor dezelfde performance.
Ga je overklokken?
Dat lijkt me totaal overbodig dus in principe niet. Ikzelf sowieso niet, maar zou het door misschien kunnen laten doen door de webshop als er echt meerwaarde aan zit.
Wat verwacht je van ons?
Alle suggesties zijn meer dan welkom
Na wat research online zie ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer
Er zijn zo veel keuzes en mogelijkheden zodat ik gewoon niet weet wat verstandig is.
Heb wel een wenslijst samengesteld, maar die zal vast nog wel veranderen
Waar ik nu heel af en toe een game speel op mijn oude PS3
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internet, mail, Netflix en af en toe een game spelen. Games als GTA V, FIFA of racegames hoeven niet perse op de hoogste instellingen speelbaar te zijn, maar speelbaar. Hecht dus minder waarde aan echte game performance.Verder geen zware taken zoals videobewerking of zoiets.
Een huis tuin en keuken computer dus
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een vast budget. Wil het graag rond de €1000 houden. Mag wat meer zijn, maar zeker ook minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een beeldscherm, toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten voor een goed werkende pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, al neig ik wel naar AMD i.v.m. de prijs kwaliteit verhouding. (Wat ik online tegen ben gekomen) Tell me if I am wrong
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag een computer waar ik verder geen omkijken naar heb en future proof is. Het belangrijkste is dat dat de componenten goed samenwerken en op elkaar afgestemd zijn. Een stille pc is ook een belangrijk punt. Dit alles heel graag in een pricewatch: Phanteks Evolv Shift Zwart. Er zijn natuurlijk meerdere mooie kasten met eventueel meer (uitbreid)mogelijkheden. Sta daar ook voor open als het dan aanzienlijk goedkoper kan (zeg 20%) voor dezelfde performance.
Ga je overklokken?
Dat lijkt me totaal overbodig dus in principe niet. Ikzelf sowieso niet, maar zou het door misschien kunnen laten doen door de webshop als er echt meerwaarde aan zit.
Wat verwacht je van ons?
Alle suggesties zijn meer dan welkom
Na wat research online zie ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer
Heb wel een wenslijst samengesteld, maar die zal vast nog wel veranderen
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 I PRO WIFI | € 234,- | € 234,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1650 Gaming X 4G | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Evolv Shift Zwart | € 105,05 | € 105,05 |
| 1 | Processorkoeling | Alpenföhn Black Ridge | € 40,50 | € 40,50 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF600 | € 112,90 | € 112,90 |
| 1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 1TB | € 126,- | € 126,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.065,35 | ||