Vreemd beoordeel gedrag van niet koper

Pagina: 1
Acties:
  • 610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Middag allen.

Ik heb iets vreemds.
Afgelopen vrijdag bood ik een spel aan, daar was best wat animo op en het is uiteindelijk iemand geworden.

Nu was ik ook in gesprek met iemand die wat vragen had over de status van de schijf en verzending naar België. Ik ben hier in de drukte verder op vergeten te reageren en vanmorgen had ik een 1 ster beoordeling en daarna ook een bericht. Via DM excuses aangeboden en de verstuurder heeft de beoordeling aangepast

Nu zie ik echter dat dezelfde user zonder DM wederom een 1 ster bericht achterlaat.

Hoe kan dit zomaar? Want zo haalt straks een 512 500 karma gebruiker mijn zuur verdiende score omlaag.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Beoordelingen mogen niet worden geplaatst als er geen transactie heeft plaatsgevonden, koper gaat dus tegen de regels in. V&A mod zal 'm wel verwijderen. Verder zou ik persoonlijk niet in zee meer gaan met die koper, als deze zo ongeduldig en drammerig is.

EDIT: Al zie ik nu dat je ook een review hebt achtergelaten bij deze koper, ook dat is niet de bedoeling, hè.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2019 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoals @Verwijderd al zegt, als er geen overeenkomst is dan is het niet toegestaan een beoordeling te geven. De 2 reviews bij jou en jouw review zijn verwijderd. Voor jou geldt dus ook, laat dat soort reviews achterwege.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.