Toon posts:

asus a7v133

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vanmiddag zo'n nieuw asus mobo gehaald maar hij heeft een raar probleem, na het vastschroeven en het inpluggen van de voeding en de connectors doet ie helemaal niets..

zelfs de fans draaien niet, ik heb dus het vermoeden dat er een of andere chip brak is maar het kan ook zijn dat ik die draadjes van led's en switches uit de kast verkeerd heb aangesloten want in de manual staat een zeer onduidelijk plaatje :? dus als iemand me precies kan uitleggen hoe die dingen erin geplugd moeten worden zou ik wel dankbaar zijn :)

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
dan trek je toch eerst alle draadjes eruit, en laat alleen het draadje van je powerswitch er inzitten. Als hij het dan doet, weet je waar het aan ligt :)

[edit:]
Je zit ook in het verkeerde forum BTW, tenzij een A7V133 een nieuwe videoplank is tegenwoordig ;)
[/edit]

Mijn Firewizzie

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

1 Dit heeft nix met Videoplanken & Beeldkanonnen te maken.

2 Surf zelf ff naar www.asus.com.tw en download daar een pdf file met alle plaatjes er duidelijk in.

Een beetje moeite doen is niet verboden :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 21:27 schreef Bierkameel het volgende:
1 Dit heeft nix met Videoplanken & Beeldkanonnen te maken.

ow sorry =]

2 Surf zelf ff naar www.asus.com.tw en download daar een pdf file met alle plaatjes er duidelijk in.

dat heb ik al geprobeerd maar ten eerste hebben ze die niet en ten tweede zijn die pdf files psies hetzelfde als dat boekje wat je erbij krijgt dus daar schiet je weinig mee op
:(

Een beetje moeite doen is niet verboden :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 21:24 schreef Case het volgende:
dan trek je toch eerst alle draadjes eruit, en laat alleen het draadje van je powerswitch er inzitten. Als hij het dan doet, weet je waar het aan ligt :)

[edit:]
Je zit ook in het verkeerde forum BTW, tenzij een A7V133 een nieuwe videoplank is tegenwoordig ;)
[/edit]
ja dat heb ik al geprobeerd.. keb alle draadjes eruit gehaald en die power sw er op alle manieren ingestopt die mogelijk zijn..

verder heeft ie de goeie voeding en staan alle jumpers op de default stand. wat kan het anders zijn? ik heb gehoord dat er op dat bord wel eens foute chips zitten of kunnen er nog andere dingen fout zijn? :'(

Verwijderd

garantie? omruilen?

ga gewoon naar de winkel en zeg dat hij het niet doet.. of hun weten waar het aan ligt.. en dan ruilen (indien nodig)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 21:00

Arno

PF5A

--> [forum=7] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 22:41 schreef Traag het volgende:
--> [forum=7] <--
jij bent ook maar traag eigenlijk.. >:)

Verwijderd

Schroef het mobo eens terug los en probeer hem eens te starten als hij niet in de kast ligt, en check of de afstandsbusjes waar het mobo mee aan de kast vastgeschroefd zit wel goed zitten, als er een op een verkeerd punt onder het mobo zit zal hij ook niet starten.
Heb dit zelf ook eens gehad met een gewone A7v

• bonceng
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
welk merk voeding heb jij?

specs

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Ik heb zelf zo'n plank, en dat plaatje in je boekje is niet vaag, als je er maar eventjes goed naar kijkt.
Maarja, ik heb er maar ff een schemaatje van gemaakt, zo moet het dus. Die 'message led' en SMI-lead heb ik zelf overigens niet gebruikt, geen idee waar die voor zijn ook.
Mocht het nou nog niet werken, kan het ook zijn dat je het stekkertje verkeerdom hebt gedaan, maar dat moet je zelf maar ff zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roboord/fok/a7v.gif
Pagina: 1