Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hello tweakers,

Mijn optoma beamer HD20 geeft op bepaalde plekken een gele gloed. Wanneer ik de beamer pas aanzet is het beeld van de rest van het scherm heel goed. Alleen bijvoorbeeld op de gezichten van mensen zie je deze gele tint. Hoe langer de beamer aanstaat hoe erger het hele beeld wordt. het beeld wordt dan een beetje groen en misvormd. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Thx.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:38
Beste help2019,

Leuk dat je dit forum gevonden hebt. Om je goed en efficiënt te helpen verwachten we een aantal componenten in je startpost (zijn hier terug te vinden).

Zo mis ik bijvoorbeeld informatie over de ouderdom van je apparaat, brandtijd van je lamp, hoe je hem aangesloten hebt, wat je zelf al gevonden hebt (online, gebruikershandleiding), of je al contact gezocht hebt met Optoma, etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Tomino op 11-12-2019 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tomino,

De beamer is geloof ik van 2010. In het begin regelmatig gebruikt met perfect beeld. Na 3 of 5 jaartjes begon die gele gloed tevoorschijn te komen. Natuurlijk geen garantie meer bij optoma. Daarna jaren in de kast opgeborgen. Nu weer tevoorschijn gehaald en via google het zelf uit elkaar gehaald en schoongemaakt. Dit heeft helaas nog niet mogen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Per ongeluk heb ik ooit de branduren gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Ik zie niet wat zit met Audio en HiFi te maken heeft, Televisies & Beamers lijkt mij meer op zijn plek. Ik verhuis het topic die kant op: AUD > TB

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Cliors40
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 23:29
Het zou de lamp kunnen zijn omdat je aangeeft in het begin is het goed.
Heb je hem al is vervangen ?
Pagina: 1