Goedemorgen,
Aangezien ik dan eindelijk kan verhuizen naar een appartement met wat meer ruimte, wordt het ook tijd om een degelijke home cinema systeem neer te zetten. Idealiter zou ik graag gebruik willen maken van de Dolby Atmos mogelijkheden.
Ik zoek een?
Home Cinema Set (Dolby Atmos) en een NAS(?) die hier bij compatibel is, zodat ik ook Atmos films kan streamen vanaf mijn PC (alternatief mag ook).
Wat is je budget?
Zo'n 1500 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek stream/afspelen, films met dolby atmos bekijken (Blu-Ray via PS4, streamen via Netflix/Amazon, en vanaf PC).
Multiroom via HEOS (Denon receiver)
Wat heb je zelf al gevonden?
Welke vragen heb je hier nog over?
Enige feedback over de speakers.
Advies over de beste manier om films te streamen vanaf mijn PC (in andere kamer, dus HDMI niet echt een optie), naar mijn Home Cinema/TV.
Alvast bedankt!
Aangezien ik dan eindelijk kan verhuizen naar een appartement met wat meer ruimte, wordt het ook tijd om een degelijke home cinema systeem neer te zetten. Idealiter zou ik graag gebruik willen maken van de Dolby Atmos mogelijkheden.
Ik zoek een?
Home Cinema Set (Dolby Atmos) en een NAS(?) die hier bij compatibel is, zodat ik ook Atmos films kan streamen vanaf mijn PC (alternatief mag ook).
Wat is je budget?
Zo'n 1500 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek stream/afspelen, films met dolby atmos bekijken (Blu-Ray via PS4, streamen via Netflix/Amazon, en vanaf PC).
Multiroom via HEOS (Denon receiver)
Wat heb je zelf al gevonden?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Versterkers en receivers | Denon AVR-X2600H | € 475,- | € 475,- |
1 | Speakers | Jamo S 8 ATM Atmos Module (Zwart) | € 149,- | € 149,- |
1 | Speakers | Jamo S 807 HCS Home Cinema Systeem (Zwart) | € 509,- | € 509,- |
1 | Speakers | Jamo S 810 (Zwart) | € 257,- | € 257,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.390,- |
Welke vragen heb je hier nog over?
Enige feedback over de speakers.
Advies over de beste manier om films te streamen vanaf mijn PC (in andere kamer, dus HDMI niet echt een optie), naar mijn Home Cinema/TV.
Alvast bedankt!