hai
wie weet de 2 alt codes voor een spatie?
zodra iemand de antwoorden geeft, mag deze op slot
alvast txhs
wie weet de 2 alt codes voor een spatie?
zodra iemand de antwoorden geeft, mag deze op slot
alvast txhs
Anoniem: 17601
kan je dat uitleggen??Op woensdag 01 augustus 2001 21:18 schreef Operations het volgende:
alt 255, 'harde' spatie... ziet eruit als een spatie, maar is het niet
Anoniem: 22706
Anoniem: 17601
neej, niet undeletable.. maar ontoegankelijk voor bots die op de server naar mp3's etc zoeken...Op donderdag 02 augustus 2001 01:18 schreef Dribbeltje het volgende:
Als je dacht ik een "." spatie en dan een woord neerzet zoals tagged word ie undeletable ofziets , (ergens opgevangen)
Anoniem: 24176
Er zitten in de ascii tekenset twee tekens die eruit zien als een spatie (niks dus, leeg 'vakje', geen teken) namelijk asciiteken 32 dec.; dat is de 'normale' spatie die je ook met je spatiebalk zet. Daarnaast is er asciiteken 255 dec. Die ziet eruit als spatie (lege plek op de regel) maar het is geen spatie (want dat was 32 en geen 255)Op donderdag 02 augustus 2001 01:12 schreef Neonlampje het volgende:
[..]
kan je dat uitleggen??
Mja, dan is ie undeletable vanuit ftp.Op donderdag 02 augustus 2001 01:33 schreef Neonlampje het volgende:
Ik heb het ff opgezocht:
om een bestand undeletable te maken met je er
code:
1 ./ /
achter zetten (ik weet nie zeker hoe dit toegepast moet worden, ok Dribbeltje, had je toch wel deels gelijk)
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq