Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De situatie,
Woonkamer een slimme Wandthermostaat + 2 slimme radiatorknoppen. Een badkamer met 1 slimme radiatorknop. Het gaat om een Tado v3+ met de bijbehorende radiatorknoppen.

Vraag: als ik in de woonkamer op de wandthermostaat de temperatuur handmatig hoger zet, gaat dan zowel in de woonkamer als in de badkamer de temperatuur omhoog? Of ziet ie de woonkamer apart van de badkamer omdat de thermostaat daar hangt.
Welke afstand gebruikt geofencing, oftewel hoever moet ik van huis zijn voordat tado het programma in stand-by zet.

Grts, Frank

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2019 10:39 . Reden: Aanvulling vraagstelling en toevoeging van gebruikte hardware ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:57

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Over welk merk/type hebben we het? En welke ketel enz?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat het ook in de topic stond maar het gaat over de Tado v3+ met bijbehorende knoppen. Het is een stadsverwarming met een unit van Agpo, de URS comfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:34:
Ik dacht dat het ook in de topic stond maar het gaat over de Tado v3+ met bijbehorende knoppen. Het is een stadsverwarming met een unit van Agpo, de URS comfort.
Als je in de Tado app de knoppen hebt toegewezen aan een ruimte dan schakelt hij apart. De knop stuurt het signaal van 'warmte' via de thermostaat naar de ketel. De ketel springt aan en verwarmt het hele systeem. Als de warmte vraag van de knoppen in de woonkamer er niet is, dan zullen die niet warm worden want ze blijven dicht.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Bo0bz maar als de knoppen zijn toegewezen aan woonkamer en badkamer, wat gebeurt er dan als ik via de thermostaat in de woonkamer, dus niet via de app of knoppen op de radiator de temperatuur hoger zet. Gaat dan in de woonkamer en de badkamer de temperatuur omhoog, of alleen de woonkamer? Mijn partner vind het fijner om even snel de temperatuur van de kamer te verhogen via de thermostaat dan via de app of 2 radiatorkranen in te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 19:44:
@Bo0bz maar als de knoppen zijn toegewezen aan woonkamer en badkamer, wat gebeurt er dan als ik via de thermostaat in de woonkamer, dus niet via de app of knoppen op de radiator de temperatuur hoger zet. Gaat dan in de woonkamer en de badkamer de temperatuur omhoog, of alleen de woonkamer? Mijn partner vind het fijner om even snel de temperatuur van de kamer te verhogen via de thermostaat dan via de app of 2 radiatorkranen in te stellen.
Thermostaat pas je de woonkamer mee aan en de app of knop de badkamer :)

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Pagina: 1