Wat ga je met je laptop doen?
Zowat alle kantoor software van Microsoft draaien: windows, office, visio, project. Ik veronderstel dat een i5 met 8GB geheugen genoeg is voor dit alles. Ik ben een fan van AMD, maar ik denk voor laptops that een Intel beter is.
De schijf is tussen 256GB en 512GB
Een vingerafdrukscanner is een must (authentication voor wachtwoordmanager).
Wat is je budget?
ik heb een harde lijn van 1700 euro en geen cent meer. dit vanwege belastingen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja, ik zal 30% van mijn tijd reizen. maximum grootte is dus 14 inch. ik heb nu een macbook pro 13.3 inch mid-2015, en die heeft de ideale grootte Hij is 31,4cm breed, en huidige 14inch systemen zijn soms nauwelijks groter (e.g. 32,0cm breed)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo Thinkpad T of X, HP elitebook, Dell Latitude. Absoluut geen Acer (slechte RMA ervaring).
Apple zou ook ok zijn (met bootcamp), maar 256GB macbook pro valt buiten het budget. 128GB zou me echt te klein zijn.
gebaseerd op mijn criteria kom ik uit op deze set toestellen:
https://tweakers.net/pric...;1464416;1453506;1490752/
Zowat alle kantoor software van Microsoft draaien: windows, office, visio, project. Ik veronderstel dat een i5 met 8GB geheugen genoeg is voor dit alles. Ik ben een fan van AMD, maar ik denk voor laptops that een Intel beter is.
De schijf is tussen 256GB en 512GB
Een vingerafdrukscanner is een must (authentication voor wachtwoordmanager).
Wat is je budget?
ik heb een harde lijn van 1700 euro en geen cent meer. dit vanwege belastingen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja, ik zal 30% van mijn tijd reizen. maximum grootte is dus 14 inch. ik heb nu een macbook pro 13.3 inch mid-2015, en die heeft de ideale grootte Hij is 31,4cm breed, en huidige 14inch systemen zijn soms nauwelijks groter (e.g. 32,0cm breed)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo Thinkpad T of X, HP elitebook, Dell Latitude. Absoluut geen Acer (slechte RMA ervaring).
Apple zou ook ok zijn (met bootcamp), maar 256GB macbook pro valt buiten het budget. 128GB zou me echt te klein zijn.
gebaseerd op mijn criteria kom ik uit op deze set toestellen:
https://tweakers.net/pric...;1464416;1453506;1490752/
[ Voor 11% gewijzigd door wibra op 11-12-2019 00:08 ]