Ik zoek een?
Betaalbare upgrade voor mijn huidige systeem, waar valt de meeste winst te behalen
Wat is je budget?
€300 - €400 ongeveer
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke wensen, hoeven ook geen mooie kleurtjes of poespas te zijn, heb liever een wolf in schaapskleren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Internetten, maar vooral gamen: PUBG (speel nu met ongeveer 125fps op aangepaste settings, niks op ultra, sommige zaken op high) en Overwatch (meeste op high)
Op zich ben ik best tevreden met mijn huidige setup, maar ik ben altijd in voor verbeteringen.
Nu is mijn budget beperkt en wil ik toch wat doen: heeft het nut? Zo ja waaraan kan ik het beste mijn geld uitgeven.
Huidige setup:
Intel Xeon E3-1231 V3
MSI Z97S SLI Krait Edition
Asus Geforce GTX 1060 OC 6GB
Crucial 2x 8gb DDR3
MS-Tech N850 voeding
Samsung Synchmaster P2770
Ik ben benieuwd, en alvast bedankt!
Betaalbare upgrade voor mijn huidige systeem, waar valt de meeste winst te behalen
Wat is je budget?
€300 - €400 ongeveer
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke wensen, hoeven ook geen mooie kleurtjes of poespas te zijn, heb liever een wolf in schaapskleren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Internetten, maar vooral gamen: PUBG (speel nu met ongeveer 125fps op aangepaste settings, niks op ultra, sommige zaken op high) en Overwatch (meeste op high)
Op zich ben ik best tevreden met mijn huidige setup, maar ik ben altijd in voor verbeteringen.
Nu is mijn budget beperkt en wil ik toch wat doen: heeft het nut? Zo ja waaraan kan ik het beste mijn geld uitgeven.
Huidige setup:
Intel Xeon E3-1231 V3
MSI Z97S SLI Krait Edition
Asus Geforce GTX 1060 OC 6GB
Crucial 2x 8gb DDR3
MS-Tech N850 voeding
Samsung Synchmaster P2770
Ik ben benieuwd, en alvast bedankt!