Toon posts:

Black & White savegames

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had eerst Black & White op Windows ME draaien, heb toen ME eraf gegooid, game dir laten staan, windows 2000 geinstalleerd, game weer geinstalleerd en nu ziet ie mijn savegames niet meer.
Heb eerst de game over de oude dir heen gezet (wel eerst gebackupped) dat werkte dus niet, toen de backup over de nieuwe install heen gezet, hielp ook niet... wat nu? Overnieuw beginnen lijkt me nogal saai... en lang gaan duren was al best wel ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zin die savegames niet OS gevoelig nee :-)

Ik dacht dat het backuppen ervan niet echt een makkie was omdat je meerdere bestanden uit verschillende directorys moest backupen (wat bij een 'normaal' spel 1 bestand of in dezelfde directory zit). Dus waarschijnlijk heb je niet alle files geod gebackup (of teruggezet) en als ie ok maar eentje mist dan krijg je een foutmelding of ziet ie hem niet. Op wat websites kun je vast wel nalezen welke files je precies moet backupen en er zijn al aparte proggies die dat doen (kun je downloaden op planetblack@white denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt in je register gesaved. Dus je kan overnieuw beginnen. Vorige week was er nog iemand die er over begon:

black & white save game kopieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 augustus 2001 11:30 schreef 007 het volgende:
Dat wordt in je register gesaved. Dus je kan overnieuw beginnen. Vorige week was er nog iemand die er over begon:

black & white save game kopieren
@#)*^%)@&#^1 :-(
Damn.. dat sucked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is als het goed is geen probleem. Ik had namelijk hetzelfde. Installeer b en w opnieuw en gooi je oude profile over je nieuwe. Start dan de game op en start een nieuwe game onder je oude nickname. start hem dan opnieuw op en als het goed is kun je dan weer verder tenminste dat was bij mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, sorry hoor

maar ik heb gewoon een oude save game liggen die gewoon heel makkelijk nu nog kan..

Je start een nieuwe game B&W (na fresh gereboot te hebben) je noemt jezelf gewoon weer fijn een gaaf naampje (liefst natuurlijk zelfde als vorige) .. Dan ga je vervolgens uit het spel en kopieer de inhoud van je dir (in mijn geval _t_o_o_s oid) naar de nieuwe dir en overschrijven en shit

/edit : moet natuurlijk dir in de profiles zijn :)

het werkte bij mij.. of zou het eenmalig zijn geweest :9~

Iig, good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed... dat ding stond op E:\Games\B&W, die hele dir heb ik gekopieerd naar J:\B&W.
Toen over de E:\Games\B&W een nieuwe install heen gezet. Na de install de game gestart, zag geen savegames staan dus heb ik nogmaals J:\B&W over E:\Games\B&W heen gezet, nog niks.
Zou een hele uninstall helpen? Of is het daar nu te laat voor omdat ik het al eens heb geinstalled??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Goed... dat ding stond op E:\Games\B&W, die hele dir heb ik gekopieerd naar J:\B&W.
Toen over de E:\Games\B&W een nieuwe install heen gezet. Na de install de game gestart, zag geen savegames staan dus heb ik nogmaals J:\B&W over E:\Games\B&W heen gezet, nog niks.
Zou een hele uninstall helpen? Of is het daar nu te laat voor omdat ik het al eens heb geinstalled??
Dat is wel het beste denk ik, want zoals ik het nou lees backup jij eerst je game-dir en installeer jij het spel over de oude dir. En dan gooi je daaro die backup overheen. Je hoeft alleen maar je savegame dir te bewaren, niet je hele game-dir. Ik denk dat je met die backup een paar instellingen weer terug gooit die ervoor zorgen dat je savegames niet gevonden worden

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Pagina: 1